2009年6月19日 星期五

山頂遊

這天和哲爸請了假和哲哲遊山頂
朝早起床見天陰落雨
原以為計畫好的行程要取消
不過稍後時間見雨過天晴
決意搏一搏照出門
乘車到中環時收到奶奶電話說灣仔下雨下得好兇
暗自失望場雨落完新界到港島區
幸好落車的時候雨停了
於是繼續往山頂之路進發!


雖然地面濕濕, 不過總算停雨才得以乘纜車往山頂



買好飛, 夠鐘入閘啦. 平常上車我都會給哲哲八達通幫我 do, 今次將車飛交給哲哲, 哲哲以為 do八達通, 不知道原來是要攝飛入閘呢~


上山頂的纜車宜坐右邊, 因為大部份風景都在右手邊, 坐左邊的話就只能看石屎石壁. 不過哲哲好像分不出坐纜車和坐巴士的分別, 照常的有風景看, 看他樣子好像不知道我們正於傾斜的角度慢慢而上


數分鐘已經到達山頂了! 第一站是山頂廣場市集, 賣的和赤柱那些差不多, 不過這裡嚴禁拍照. 哲哲看到很多民間傳統的舞獅特別感興趣, 來回很多次都要往那間店看看才心息


閒逛了一陣就去醫肚, 要找一間哲哲可以吃, 又要坐得舒服的, 看了很多間, 最後意屬這裡 - oliver's super sandwiches. 新開張, 格居很 cozy, 一見大大張沙發就非它莫屬


我叫了一客 combo breakfast, 價值 $88包一杯 illy coffee 同一支 fresh juice, 哲爸就叫了$48 oven baked panini + $33 焗薯, 豐富到暈!




其實個皇帝式早餐真係貴到不值, 食牛仔腸茄汁豆幾片磨菇幾舊焗薯都要咁既價錢, 不過見樣樣哲哲都食得, 仲食得咁開心仲拍晒手, 當一份餐兩份食, 自我安慰咁啦~


食飽之後上了凌霄閣摩天台看遠景, 不過個望遠鏡咁模, 咩都睇唔到既...



路經廣場覺得這條長廓的 deco好有型, 最喜歡黑白吹波波這張相, 甚少開口叫哲爸幫我影單獨照既我, 今次真係要影低佢


出事現場! 話說哲哲見到這架舊纜車很喜歡, 一支箭衝了上去在車廂來回不停地跑, 叫極都唔停, 強行抱走他又自個兒上返架纜車度繼續跑. 食飽飽, 飯氣攻心之下哲哲發眼訓瘟, 結果腳步跟不上就跌到了, 額頭 (又係右邊)撞到櫈既圓角, 結果...在山頂又起多左棟樓, 喊過不停


見到哲哲正在甩開我的手嗎? 因為哲哲仲未知驚, 剛剛起左個樓仲想跑返去出事現場度繼續跑, 天呀~
走出山頂廣場
旁邊有條小徑, 有個涼亭能夠看到香港既全景
不過抱起哲哲時怕哲哲突然掙脫飛佢落街
所以都係象徵式看了一陣就走了
原先的計畫是步行到山頂公園
不過剛落完雨
地面濕濕而且山路多蚊滋
走了一會兒隻腳好痕有點紅 (明顯地有野咬我)
又見哲哲眼訓
於是決定提早回程
(此程第二想和哲哲做的就是這個郊野行, 可是泡湯了...嗚嗚)
一抱起哲哲
數分鐘哲哲就在我膀上, 睡了

沒有留言:

張貼留言