2015年11月18日 星期三

我要寫blog!

抽了點時間坐到電腦面前, 很想做點什麼:


應該先將sinablog 舊文和相搬到這裡?
還是先寫哲哲和竣竣最近的生活點滴?
積落已久的回憶文也要盡快寫才不會忘記
裝修文爛尾收場好像又不行
還有暑假時台灣及泰國行也想記錄...


想寫的東西還真多, 不知道自己還有沒有這個心和精神寫下去...orz (頭昏腦脹)

5 則留言:

  1. 唔好咁貪心, 寫就寫宜家, 亦唔好有壓力, 過左果d有mood先再寫, 因為一有壓力就又會想放棄唔寫架啦, 我都係咁果時...比我就寫左仔先!
    加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得依家咁都幾好, 無咩人知呢度, 我可以講多d 自己心事, 真係無寫文壓力, causal d都得

      刪除
  2. 當年我搬 blog 係成個月唔寫新嘢夜夜放工就 copy and paste
    認真痛苦

    回覆刪除
  3. 之前你在BLOG提到去LEGOLAND包車的司機很好,不知道你現在還有資料可以給我參考,感激萬分!
    http://ricmaglau.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4414370&page=1
    取包車聯絡方法
    ada.mak@alumni.cityu.edu.hk
    thx!

    回覆刪除