2016年7月31日 星期日

竣k1結業禮

jul 13, 16

轉眼間, 竣竣K1畢業了, 還記得開學前不停懷疑自己是否做錯決定, 選錯了學校, 直到今天我還是有點內疚, 不過竣竣很喜歡這所學校, 也結識了很多新同學, 學習那方面由他吧, K2再努力~~

早前學校綵排, 收到學校派來的舞衣和通告, 著實有點嚇到(那些舞台妝好娘, 我死都唔會幫個仔化>.<), 問了竣竣當天會表演什麼, 竣竣故作神秘不肯告訴我, 說留待畢業禮當日表演才給我看, 還叫我一定一定要望住他 (傻豬, 唔望你望邊個喎^^)

到了大會堂, 穿上舞衣, 明明就是一隻雞, 怎麼可能是一隻雀呢? XDDD


































































未夠鐘表演, 成班雞仔走黎走去, 嘈怨巴閉, 見到頭都暈, 究竟老師平時點應付呢二十三個小嘩鬼架? XDDD

































老實說, 靈糧既表演更得我心, 短短三個月小朋友跳得有板有眼, 每個小朋友都有機會輪到前排給家長影相, 這方面孫幼就稍弱了. 幸運是竣竣比較細粒, 可能這樣排在前頭的時間比較多, 我們雖然坐最角落的大斜線, 但也可以看得到. 相比有些同學長期在後排, 而且舞蹈企位好密則則, 根本就看不到什麼



也許如此, 看到竣竣表演的時候沒有多大的感動, 但我記得哲幼稚園每年表演我都感動到紙巾濕幾包, 不過看到竣竣跳得好認真, 每個動作都很到位, 好優美, 完全無跳錯, 很欣賞竣竣這樣認真, 內心也很欣慰

K1A表演的是「春天在哪兒?」, 本來這首歌有點娘, 不過細佬唱唱下又覺得幾可愛, 衰人哲爸將歌詞改為「豬標在哪兒?」, 搞到認真既竣竣好鬼嬲, 係咁掩住爸爸個嘴唔比佢唱XDDD








































表演圓滿結束, 和同學影相留念下































可惜哲爸趕住見客, 唔能夠一齊影相留念, 表演超時, 哲爸拖到最後一刻, 遲到都要睇埋竣竣表演, 希望竣竣明白爸爸的心意

沒有留言:

張貼留言