2017年2月9日 星期四

嘆靚茶吃得意造型點心 @酒鍋

feb 1, 17

是日拍拖唔知幾多週年, 比個藉口出城去銅鑼灣飲茶吃得意點心. 平時好少同兩個仔飲茶, 一黎覺得飲茶需時比較長, 兩個仔無耐性坐咁耐, 二黎茶樓既點心比較悶, 就算幾好食, 賣相都很普通, 無咩特別

早陣子在雜誌看到幾間精緻酒樓有得意公仔造型點心吃, 想同兩兄弟見識一下, 等佢地打破「飲茶等於悶」既固有想法. 這天下午在灣仔有活動, 所以今天去銅鑼灣的酒鍋吃午餐







































酒鍋環境不俗, 平日晚是打邊爐, 只有在午市的時候才有點心吃


























茶壺古色古香, 我們點了鐵觀音, 淡淡的茶味易於入口, 不像平時喝的壽眉普洱, 果然兩兄弟肯多喝幾杯









































來到這幢當然要叫得意點心, 有炸芋茸的天鵝, 流沙奶黃得戚包, 四色蝦餃, 魷魚狀既豆苗餃, 同埋企鵝蓮茸包, 全部都好得意好精緻


























小企鵝: 我地咁可愛, 你地忍心食我地咩? 嗚嗚....XDDD






































咁精緻既點心, 我地欣賞左好耐...好耐, 又影左相好耐...好耐...先捨得食XDDD









































「我要同企鵝鍚鍚!」「我要一啖食左佢個pat pat!」





























兩兄弟果然好開心, 異口同聲話第一次飲茶飲得咁開心, 點心味道雖然一般, 價錢有點小貴, 但閒來輕鬆下嘆下茶, 又可以同兩兄弟見識一下, 都唔錯丫~~


























Book檯的時候特別要求坐窗邊, 高居臨下, 感覺很光猛開揚, 不過一家三口都話唔鐘意坐窗邊, 畏高驚跌喎=.=

吃飽後, 見時間差不多, 準備到下一場活動喇~

沒有留言:

張貼留言