2008年10月1日 星期三

第一次拜祭阿太

很久沒有拜山了
印象中陀哲哲到今天已有兩年多沒有到寺廟拜祭爺爺麻麻公公婆婆
原先還不想帶哲哲入內 (哲哲還小)
但媽媽硬抱哲哲到石碑前
雖然知道爺爺麻麻不會搞哲哲
但也擔心隔壁左右的朋友仔見哲哲趣緻和他開玩笑
希望哲哲今晚乖乖沒有發惡夢好了


最近哲哲即興上來會和我玩小把戲 - 飛擒大咬, 抱他在手時會突然整個人撲向我膀頭咬, 又或者眼望望許久突然咬我下巴. 點咬? 咪就係咁既樣囉


哲哲: 公公, 做咩你有四隻眼既? 我搞


再搞 (公公不爽中...)


公公: 睇過...真係有好多哲哲既五指山喎 (有圖為證)



玩完公公就同婆婆玩躲貓貓, 仲表現了小擒拿手添!


拜完山到茶樓醫肚. "三聚青姨"正在錫哲哲, 哈哈




救命! 哲爸抱起哲哲玩飛機仔, 哲哲瞇眼上來勁似哲爸! 真係眼怨... (額頭正中那顆家燕姐蚊滋好礙眼, 誰家的毒蚊針我哲哲?!)


迫爆 mon啦~~~


婆婆真變態, 有鋪癮喜歡看 bb的喊樣 (和我一樣, 哈哈)


 哲哲: 婆婆, 放過我吧..


最後要公公出馬才停止扭計呢~ (哲哲, 怎樣你把咬牙切齒的樣子弄出來?)


回程途中, 哲哲吃 bb車的安全扣, 被哲爸制止的樣子, 好好笑, 剛好拍到這張邊把舌頭塞進扣裡, 哲爸邊用手捏著哲哲面珠的無奈樣

p.s. 飲茶時哲爸一人吃了整碟叉燒餐飽, 回家不久就見頭痛兼肚瀉嘔肚, 足足嘔了四次才見好轉, 這間新星海鮮酒家絕對要 black list了!

沒有留言:

張貼留言