2009年2月1日 星期日

我和 4小k有個約會: 西寶城見~

這天約了 3小k到西寶城 playtown 
臨出門的時候哲哲爆屎
雖然會遲, 但總好過出到街坐巴士途中才發覺爆屎...
去到西寶城已經比原先約定的時候遲了半小時
怎麼還看不到她們呢?
原來哲爸帶錯我們到了上環的西港城 (@#*xyf%)
轉乘的士趕到真正的西寶城都都 2:40p.m.了
playtown分開了幾個遊樂點
我和哲爸認同 3-4歲既小朋友去玩就最開心
$100一位大人連小朋友玩足全日真係抵 (多一位大人就加 $50)
最好既係就算出出入入落去買個麥當當再返入黎都無問題

愛刺激既哲哲一有好玩既玩意就會瞇眼張大口笑到卡卡聲, 只因為佢無.有.怕! 咁就好啦, 等哲哲大個少少我地可以撇低哲爸同哲哲玩刺激既機動遊戲, 等哲爸做阿四幫我地拎袋買定雪糕囉~


 話說哲哲推著架跑車撞到坐在對面的靖天爸爸, 我們個個異口同聲 "啊!!!", 嚇到哲哲扁嘴兼哭著找我, 呵呵


學懂轉身, 懂爬之後, 要 4小k乖乖坐埋一齊影張相變得越來越難, 坐定定不夠十秒緊有是但一個會逃離現場, 難為我們幾位媽媽一放低 4小k之後就急急腳走開以便靖天爸爸第一時間拍張合照. 下次合照的時候 4小k應該都識行, 仲唔雞飛狗走咩~


4小k合照完畢, 又怎少得我們幾位靚媽呢? 之前抱了哲哲許久都扭計要自己周圍行, 搞到哲哲戲劇性地向我們行大禮~其實哲哲平時都很喜歡誇張性的表達不滿, 例如會跪向我們雙手張開舉高頭向後仰天大叫, 比人鬧時又會扮李華度雙手掩面痛哭...幾經辛苦拍完幾張大合照之後哲哲走左唔知去邊 lu...(咦? 現在才發覺怎麼爸爸們不入鏡呀? 這是我們每次的指定動作啦)
玩到 5p.m.左右就去醫肚

(其實玩一陣已經好鬼倦, 帶住哲哲通街走上上落落真係倦死人)
飛的去到 ms. steak食和牛 buffet~
$198再加一
食足兩小時
雖然早就早了點
不過玩左咁耐
未到 5:30p.m.都已經很肚餓
去到即刻食得真係 very good
食物款式都有很多
不過喜歡吃海鮮刺身的朋友可能失望了
畢竟 mr. steak的賣點是和牛嘛
(可惜 yy一家要拜年不能 join我地一齊食 buffet)
席間靖天同哲哲都有份吃的
不過佢地只能夠吃麵飽及印式薄餅之類
佢兩個食完 mum mum之後, 檯底個地下...簡直嚇死人, 哈哈
醫飽肚後 7:30p.m.時間尚早
無左銅鑼灣地膽我地幾個新界人都唔知邊度有好地方可以坐低慢慢飲杯野
容納到我地咁多人慢慢傾
最後去左世貿滿記甜品
吃完 buffet不夠半小時又吃甜品
唔知既真係以為我地係蝗蟲, 哈哈
多月不見
天朗仔惡左好多, 識扭計啦, 初次感受到天朗邪惡既一面, 都係 kat同 kim就得太多寵壞啦~
靖天依然係 4小k之首, 學野講野都係頂呱呱, 睇住靖天唔洗找東西扶都可以自己起到身, 叻叻
彤彤越大塊面就越漲卜卜, 似邊個? 一定唔似 yy啦...媽咪塊面咁鬼尖
呢一日玩完之後已經期待下一次的約會
究竟會係幾時呢...?

沒有留言:

張貼留言