2009年10月4日 星期日

cyberport sunday market by openair

互聯網既網絡果然好大
多謝 openair hk 的 peggy無意中找到 這裡 並 sponsor我們免費入場到數碼港既 sunday market
呢一日小朋友玩得開心
大朋友傾計之餘
望住班小朋友玩又睇得過癮
(最好笑咪就係 mavis幫米 b著襪, 兩個小女孩真係好可愛, 可惜某人好懶, 話熱到溶咁滯, 全日都無咩心情影相喎...)
雖然中午有點曬
不過之後涼風陣陣悠悠閒都幾寫意


喜歡這兩張相, 相中哲哲好大個仔, 但爬梯級個樣又覺得佢仲係一個 bb


上次有烏龜哲哲又無為意, 今日烏龜放在路中心, 哲哲終於看到了, 仲爬上去同聽聲, 其他小朋友笑哲哲好大膽完全唔會驚, 其實我笑哲哲可能都唔知道呢隻係烏龜, 以為係一舊大石頭


同日還有蜥蝪, 不過看既人多, 摸既人少, 包括我, 哲爸同哲哲在內...雖然知道隻蜥蝪應該唔會咬人, 但都唔能夠好似呢位外籍小妹妹咁勇敢, 邊摸隻蜥蝪邊傾計


撐杆跳? 望個樣就有姿態, 無實際多 d...


今日哲哲有運行, 原先無得玩水水, 見到靖天正在玩水時, 我側側膊搏哲爸唔會當住靖天一家話我咁危險咁多石比哲哲落水. 起初哲哲唔知咩事都有點縮腳, 不過 d水唔係好凍, 哲哲就開始放膽玩啦, 睇下哲哲見到幾開心~


有人唔著褲在草地怒跑呀~~~只因哲爸唔比玩咁耐, 硬抱哲哲上水, 哲哲係都要喊住走回頭要玩


多謝 can同白雪幫我地影到張咁 sweet既合照, 如果我唔洗痛多次就生到個咁乖既 anson出黎做哲哲既兄弟手足, 發達囉! 


呢一日有 jayson, mavis, 米b, 費爺, 靖天同 anson一齊玩, 原本仲撞到 hayden, 正當同 bee傾幾句時, 就比 hayden迷人既眼神電到暈一暈之後, 眨下眼轉頭就唔見左...
今日真係好開心
哲哲沒有扭計及發脾氣
亦沒有低頭密密腳亂走一通
唔洗同哲爸追哲哲追到氣咳唔見左影
同其他唔識既小朋友一齊玩時識一齊分享一齊玩
聽哲爸講哲哲同小朋友玩木玩具時知道對面個姐姐欠緊一根木條
剛好哲哲手上有
明白別人要什麼之餘還懂得給予
真係令我好安慰
姨姨們都有讚哲哲定性左好多
高興哲哲自己努力控制情緒及學習之餘
也是對我這個媽媽的一份肯定


回家路上, 心血來潮走到美心搏一搏還有沒有魔鬼蛋糕, 原先打定輸數傍晚既時候怎會有, 豈料見到還有大大個在餅櫃, 第一時間買回家吃. 每次經過蛋糕店哲哲總會拍晒手掌叫著蛋糕蛋糕好想食咁, 終於有得食啦~~


回到家還想雪一雪個蛋糕更美味, 不過哲哲以為我地唔比佢食發晒脾氣, 於是唯有切蛋糕啦. 食左件細細地既蛋糕時哲哲情急智生喊住叫: 多d! 聽到我同哲爸都呆左, 為左食, 哲哲竟然學識叫多 d, 都出到聲囉, 唯有切多件大件既比哲哲啦


其實個魔鬼蛋糕都唔錯, 雖然 valrhona個味唔算好濃, 但勝在食落唔膩, 口感輕盈, 一個人食半份蛋糕都唔會太滯, 哲哲真係有食神啦!

是日團友相關報導:

沒有留言:

張貼留言