2010年2月8日 星期一

要包包還是要媽媽?

今早有點事外出了半天
留下哲爸看管哲哲
回家的時候因為有點累所以躺在床上不想動
哲哲懶懶的爬上來窩在我肚子上
想起哲爸剛才說哲哲一起身就不見我很掛很掛就很心甜
哲哲慣性見不到的就會以為返工工
一想到終有天我始終要回到職場的時候
我和哲哲一定很捨不得對方
而這一次比起放產期時的感覺會更加強烈
於是我對哲哲說:
哲哲, 媽媽賺錢買包包比哲哲食好唔好?
好!
但媽媽依家無錢, 要返工工先有錢買包包比哲哲食, 咁媽媽返工好唔好呀?
好! 媽媽返工工呀
但媽媽返左工工就唔可以成日陪住哲哲呀...
唔要丫, 唔要媽媽返工工丫
咁你即係想要包包定要媽媽呀?
要包包...
但要左包包媽媽就要返工無媽媽陪, 咁你要包包定媽媽呀?
要媽媽...
如是者再問下去也是沒完沒了
現在還是硬迫哲哲要媽媽好了:)

沒有留言:

張貼留言