2010年9月2日 星期四

非常任務

話說今早放學回家路上, 和哲哲蹲下來看從樹上跌下來的黃葉...
哲哲: 媽咪, 呢度有螞蟻丫, 捉丫, 捉住佢丫
我: 呢隻唔捉啦, 可能佢走失左, 返唔到屋企咋
哲哲: 救佢, 帶佢返屋企丫?
我: 救佢? 點救佢呀? 佢屋企邊度呀?
哲哲: 果度丫 (指住屋企那個方向)
我: 吓????? 
先補充一點, 因為我地屋企好多螞蟻, 多到嚇親人既地步, 每次見到的都不是一隻而是一群大範圍的, 所以哲哲在家見到螞蟻是絕對不陌生, 不過亦絕對的大反應要清理牠們
那...大家明哲哲的意思嗎?
哲哲的意思是要我帶隻螞蟻回家 (我們那個好多螞蟻的家), 咁既任務, 恕難從命~

沒有留言:

張貼留言