2008年12月16日 星期二

趣緻企鵝節

星期六 渡過了一個愉快的晚上
原想星期日帶哲哲約公公婆婆出去公園玩及影下相
可是公公婆婆要上班
中午我們做什麼好?
家裡有個趣緻企鵝哲比我們玩餐飽!


 做咩要我著呢件黑蚊蚊既衫 ga?? 仲要人戴帽, 我最憎有野束住我個頭 ga la!!








唔係呀哲哲, 我見你著上件衫之後幾自在咁 wor, 初初係有點唔慣, 慢慢就慣 ga la..



除左哲哲之外, 仲有我地兩老都湊下熱鬧扮企鵝, 不過我地呢 d閒人緊係細細張啦, 都唔夠企鵝哲咁趣緻咁養眼


你地終於影到夠皮啦咩? 倦死我啦...


無戴帽, 一身鬆晒, 嘆下隻手指仔先~
套企鵝衫本身是 哲哲滿月時 yuki表妹買給哲哲的 (3-6個月穿)
當時哲哲太細個, 相對地件衫太長帽子太大
到哲哲 6個月時又是夏天
等到現在有點涼才醒起這件衣服未穿過
找出來一試, 哲哲還穿得上
只是變得有點窄及褲子太短 (證明呢大半年哲哲 keep得好 fit無肥過)
嘩卡卡卡, 哲哲人生第一次 cosplay就是這件企鵝服
而且企鵝本身就是企著的嘛
現在哲哲剛好學行又懂企真的最貼題不過了

沒有留言:

張貼留言