2009年4月11日 星期六

我和 3小k有個約會: 遊嘉道理農場

復活節假的第二天
我們和靖天及天朗一家到嘉道理農場
準時 9:45a.m.到農場門口取限定24名名額的 shuttle bus上山頂
出發囉~


先在門口拍照留念
入場不久又收到老闆電話
要我盡快連絡 14間 CRC有關搬公司事宜
結果逐個電話打, 逐個解釋, 花了不少時間才能正式四周參觀
一連兩天的電話轟炸
加上這兩天哲哲特別扭計
今天的我完全情緒失控
又炆又火到極點
一路上看到的野豬, 鷹, 野花貓等等都不入腦
全程花了一小時二十分鐘搭 shuttle bus上山頂
沿途途經很多景點都是很值得一看及拍照的


點解哲哲會咁樣? 因為我心情唔好, 哲哲又曳, 一日要 lur落地亂咁行唔跟大隊, 抱住佢行又發癲, 又唔肯坐車車, 累到靖天同天朗一家為左等埋我地睇少好多野, 為左洩憤, 於是我整鬼哲哲, 我要睇到佢個豬樣, 我要佢哄返我笑!


又點解哲哲嘴戚戚咁樣? 因為我嬲左哲哲唔睬佢唔望佢, 佢今次又咁乞人憎唔睬返我轉頭, 所以一味死痴哲爸, 仲唔肯望住我 tim


不過點嬲都好, 始終都係自己個寶貝仔, 算啦, 原諒多你一次啦~


上到山頂的時候很大風, 對於大汗滴細汗的我們來說, 迎面而來的一陣涼風真的清爽極了, 天朗笑到卡卡聲, 可能微風吹到面孔的感覺很有趣吧


靖天飛腿, 我嗟~ 爸 b, 問你怕未?!


哲爸抱住哲哲樹上的葉兒, 抱住哲哲上上落落, 引得哲哲哈哈大笑, 兩父子笑上來的樣子真係成個餅樣, 都唔知有邊忽係似我既?!


今天有兩個小驚喜, 第一件是不知哲哲是否很肚餓, kat請哲哲吃條狀餅餅, 哲哲不單肯吃之餘, 還成功吃完一整條, 而且更大方得和哲爸分享, 對於平時只把玩不多吃餅乾的哲哲來說, 能吃完一整條已經很叻叻了. 第二件事就是哲哲第一次肯在我和哲爸面前拿著電話喂, 看到哲哲肉緊地拎電話拎到臉蛋兒都扁了, 很可愛呢~


鬧又鬧過, 哄又哄過, 左扭又扭既哲哲終於睡著. 事緣我們回程的時候個個都有點餓, 剛好今早我們買了一小袋提子飽以備不時之需, 分了一小半半給哲哲後, 我們正忙著上落斜坡找回出路時, 竟不為意發覺哲哲咬了一小口就睡著了. 仔呀仔...一早乖乖訓覺咪好囉, 搞到大家都筋疲力盡咩都睇唔到,  咩要你訓覺真係一件很難的事嗎? 媽媽覺得在大自然的環境下, 鳥語花香, 微風伴送之下坐在車子跌跌蕩蕩的睡是最嘆的


回程大合照一張~
易醒的哲哲在回程的時候才睡
有那麼的一剎猶豫好不好不離開
因為通常一抱起哲哲就會醒
哲哲是不輕易的再次睡著
原先 rainbow kathy還提議到元朗飲茶吃午飯
不過見哲哲今天的狀態不太好
昨天又走得倦, 今天又早起
哲爸作感冒, 精神又好像不太好
所以有點掃大家興
我們決定還是回家好了

沒有留言:

張貼留言