2009年4月10日 星期五

與 bertin飲個茶, 食個飽

復活節假的第一天
和一眾朋友與遠道而來的 QQ媽咪同 baby bertin到尖沙咀飲茶
不過這一天的心情不是太好
一來前一晚睡得很差
走的時候還在擔心留在公司執包袱善後的同事
二來又擔心今天不知老闆會不會打電話臨時要我返工
結果飲茶的期間接下不少電話
不是要求我即時打電話做呢樣果樣連絡這人那人
就是打來說我安排不善
走的時候怎麼這樣那樣
放假本應開心享樂的時候總是被這些煩人的事打擾住
真討厭...


第一次見 yan yah chu, 經常滿面笑容又唔扭計, 好可愛呢~


邊似得呢個百厭星一黎到就拎筷子當鼓棍咁打鼓!


平時只能在睇 blog見到 bertin同 QQ, 今日終於可以一睹蘆山真面目啦! bertin真係好靚仔仲好識擺 post: 有憂鬱泊牆沙龍 post, 又有迷人微笑 look, 引死人啦~ 最可愛就係 bertin好熱情, 成日摟住哲哲, 開心得滯更會係咁拍自己個頭, 好過癮!


9 pair families分開兩檯坐, 雞啄唔斷咁一人一句傾湊仔經, 席間除了少部份時間班 bb會坐定定一齊食件馬拉糕之外, 其餘時間都係周圍走. 玩到七七八八時, 茄茄訓醒左, 同一直都好爛玩唔肯訓既哲哲, hayden同 anson合照一張


 因為 QQ同 bertin仲有下半場節目, 所以飲完茶我地就要分道揚鑣, 我地一個二個把握最後機會同 QQ bertin影相


商場內的大合照
之後我地就往中間道兒童遊樂場出發!

沒有留言:

張貼留言