2009年4月5日 星期日

菇頭哲 @馬灣之行

等左好耐好耐好耐...
今日終於有機會夾到時間同到呢班朋友仔一齊去玩啦
不過近期真係好忙
忙到連時間地點安排同有邊位朋友仔參加都唔知
只係知道白雪同王子好好人
約我地一家 11:45a.m.樓下等車埋我地一家去荃灣碼頭匯合 (真係十萬個唔該!)
準時 12:30p.m.去到碼頭等埋杏子同 felix媽一齊搭船去馬灣
上左個船板見郁郁下仲以為原來已經上左架最新款要企o係度既船
哈哈, 真係未出發就先興奮


今早見有少少時間快手同哲哲剪左個頭, 不過如常地要哲哲坐定定比我地剪晒成個頭是不可能的, 唯有修一修前額的頭髮, 嘻嘻, 極愛哲哲呢個冬菇頭 + 大細眼 + 歪嘴乞人憎樣


上到船, 團友哲率先跑出訓著, 餘下團友 a古靈精怪引人發笑~


看哲哲訓到幾甜幾傻豬...唔通比哲爸批中, 山長水遠入黎馬灣真係為左 "呼吸" d新鮮空氣?


到啦到啦, 咦? 點解哲哲咁快醒左既? 因為某人叫我放低哲哲落車仔訓, 明知個仔好醒訓, 一放低就會醒都仲要我放, 所以...訓左15分鐘就醒左, 個樣仲矇盛盛~


落船後, 沿途環境清幽, 未到馬灣公園大人細路都已經很興奮了, 到達公園之時, 見到一條條木製的長樓梯, 迂迴曲折, 好像永不見盡頭嚇窒我們一班爸媽. 天氣又熱又曬, 白痴既我們仲著長袖衫 (哼, 邊個話馬灣會大風會凍呀?!), 一袋二袋, 於是搏一搏, 泊低架 bb車在入口欄杆, 場面都幾壯觀的, 不過哲爸無影到...


同美肌白雪的合照. 唔見左 anson既? 因為 anson第二個跑出, 訓著左~


經過無窮無盡通向不同地方既木樓梯, 好辛苦終於上到一個望鳥台, 地方夠晒大, 可以比我地一班大人抖抖之餘, 小朋友周圍走都唔怕. (真係好辛苦, 又熱又曬, 抱住哲哲又發癲要落地, 但佢又唔比人拖住佢行, 上完樓梯又要落樓梯, 真係身水身汗) 圖中 felix同哲哲其實o係度追緊 d bubbles, 不過影唔到 d波波...



哲哲好曳好百厭, 走來走去不特止, 仲快步跑落斜坡, 比我地捉住佢就發脾氣. 好辛苦引到哲哲停下來看美麗鮮艷的花花, 拍一張半張照


好喜歡這張哲哲同茄茄貌合神離既相, 同埋一齊孖住咁行開, 好大個仔 feel呀!


正當一班小朋友在草地搶波波時, 米 b著左一身最潮既春裝 + 邊咬水杯邊搶波波既絕技, 帶波走人!


mavis在這班小朋友來說已經o係大姐姐, 搶波波呢家野緊係無難度啦~


好薄皮既哲哲因為唔夠訓又搶唔到波, 扁嘴喊law...邊似茄茄, anson同 mavis咁大哥哥大姐姐會讓哲哲


玩左一輪, 米b爸提議到另一角的樹蔭下抖涼休息一下, 就襯這段時間給哲哲吃點下午茶. 哈哈, 個個小朋友既下午茶都係清一色: 麵飽


真係好多謝白雪幫我影到現時最滿意最喜歡的合家照, 最重要的是哲哲乖乖坐定定滿面笑容望鏡頭, 好難得!



回程的時候, 6架 bb車泊在一起既場面令所有在場的食客及遊客為之壯觀. mavis因為訓著左, 所以 koko抱住, 哲爸黎唔切攝入鏡. 嘻嘻, 做咩 jayson晒馬晒對節瓜手出黎? 係咪想話比人知我係真真正正既節瓜俠? 那邊廂茄茄同anson就爭靜宜, felix就懶得理, 隔岸觀火. 米b好叻叻仲係一個守規矩既乘客 tim. 點解? 因為佢識自己爬上車仲扣埋安全帶, 叻到痺!
最後
由終極 3分鐘結束整日的行程
港島區的船隻還有 6分鐘才開船
但非港島的餘下 3分鐘就開船出發 (可惜太趕, 唔係好想影到呢個經典場面)
於是我, 白雪, 杏子同 felix媽一家極速飛車咁標住去個碼頭上船
(飛咩車? 除左 bb車仲有咩車可以飛?)
是次活動開開心心咁完結啦~

沒有留言:

張貼留言