2009年5月2日 星期六

勁舞 dancing b @白雪堡壘

去完沙灘
一身海風吹來的濕氣 + 沙粒令身子痴立立
去到白雪家第一時間開缸水
打算讓三位美少男齊齊浸浴, 好不香艷
不過 jayson和哲哲有點怕羞, 怕生保地方
所以扭左幾下喊, 分別地略略沖身就完事了

超級鐘意呢條片, 聽埋個背景對白好好笑! 哲哲呢一日好興奮, 一聽到 kindermusik既歌就不停地跳舞, 仲跳到好似跳 break咁 fing埋手手腳腳 (聽到播完仲識"噢"一聲雙手話無); 另外 jayson當晚的表現都令我好驚喜, 難得見到平時溫文儒雅既 jayson同哲哲一齊跳勁舞, 好似日韓果d dance battle咁, 你跳完又到我跳. 見到佢地三個柴娃娃走埋一堆勁得意, 真係好想知道佢地三個當時其實係做咩~



正當班小朋友同我地班靚媽o係廳中笑著玩著既時候, lin兄同王子就透爐起火, 是晚 lin兄仲化身為 bbq廚神, 幫我地燒左好多火侯剛剛好既燒物, 辛苦晒!


呢一日哲哲好乖
少有地整天幾乎沒什麼扭計扭眼訓
雖然全日無正式小睡過
但哲哲好把握每一分每一秒o係車程中小休片刻
從佢既笑容睇得出佢同"雙臣"玩得好開心
好滿意當日既活動安排
而我同哲爸亦都好滿足
和好友們享受了陽光海灘及豐富既食物
正好圓了這個短假的願望
p.s. 當天回程時坐白雪車
哲爸無意中發現 桌球天王 "cue power"的所在地!



我只可以說句: 哲爸, 你真的很無聊 =.=

沒有留言:

張貼留言