2009年12月21日 星期一

又感動小事

每次上完堂
哲哲總會有少少甜頭比我

某日接放學時問哲哲頭先做咩喊得咁淒涼
哲哲就係咁 "媽媽, 媽媽"嗲嗲咁叫
再問哲哲係咪掛住媽媽
哲哲就係咁鍚同埃埋黎頭點頭同我親近
(哲哲, 知你掛住媽媽啦, 但你要學懂媽媽在你身邊時都要同樣對我溫柔呀~)

我和哲爸常笑哲哲愛白豆多過愛我們
他會自動自覺錫白豆但不會主動親我們
他有什麼新的玩意又會和白豆分享
有什麼好吃的又會餵給白豆吃 
整天都將白豆抱在身
有天我問哲哲鐘唔鐘意白豆
哲哲話鐘意
之後我又問哲哲鐘唔鐘意媽媽
哲哲話鐘意之餘
仲走過黎愛的抱抱 tim~
(哲爸在旁看到牙癢癢, 笑說我倆平時狗咬狗骨, 現在就扮母慈子孝~)

又某日抱住哲哲走到東華三院的斜路
抱到手都倦了
於是就和哲哲說我很倦, 媽媽無力啦... (其實是自言自語)
豈料哲哲對我說 "落地地"
之後就彎身要落地自己行
(哲哲, 你理解得到媽媽的意思, 而且體諒到媽媽的疲勞, 真是一個體貼的孩子)

沒有留言:

張貼留言