2006年6月19日 星期一

談世界盃

94年至今
死忠派既我由100%捧巴西分一半比你
起初以為柏東尼保守
入一粒就只守不攻o係度等死
成日臨尾衰既戰術已經過去
近場對美國你又係捉到鹿唔識脫角
真係睇到我眼火爆
以前好好波既巴治奧冇左
cam cam地既小熊韋利又唔見左
我最愛既馬甸尼都收山
迪比亞路近呢兩屆都好似冇咩表現
成日放狗博表現既恩沙基你又唔出
托極都托唔起既托迪又難成大器
只係得返簡拿華路, 尼斯達同森保達...
所以我以後唔再捧你, 我全力捧回巴西!

P.S. 白必圖真係好慈父 feel, 難忘你入波後抱仔慶祝方式既模樣呢; 卡富同卡路士踢極都仲有, 我睇到既都有4屆 la wor; 可幸的是鄧加中場隊長終於有接班人; 難忘好戲到爆既3R李華度, 總覺得以前既巴西真係好型好勁!
以前自己又會儲世界盃及奧運特刊, 仲有儲過集圖冊既貼紙, 可惜的是媽咪執屋掉了...以前所有球員的名字都會記得滾瓜爛熟, 一定唔似阿叔成日叫錯名...以前又會較定鬧鐘半夜起身睇波睇賽事睇足咁多日, 依家真係老啦, 睇兩場已經倦到想死, 第日起身又怕自己個樣殘, 剛剛二字有五, 女人唔補jer, 都唔好咁快捱殘啦...

沒有留言:

張貼留言