2006年6月12日 星期一

大日子 highlight

花了大半天時間去整理照片
現在就放一小部份精華片段給大家看看:
 早上接新娘的時候, 要兄弟們打扮成一家大小: 達哥做老婆 (等等! 我邊有咁肉酸咁爆炸呀), 家雄做 B女, 嘉駒做 B仔, 超級爆笑
 難為 ric了, 此生最怕同任何男人有親密接觸的他, 為左娶老婆, 冇計啦. 鍚啖可以飛左呢個厚唇高潮眼既老婆 wor (不過見到都毛管凍!)
 回到接新娘前的型英帥兄弟班, 認得出那位是老婆, B女及B仔嗎?
 在註冊署時, 我和 ric都緊握著對方的手, 很緊很緊
 爸爸閉上兩眼, 在想什麼呢?
 和 ric交換戒指的時候, 很緊張, 因為 ric的手指很粗, 花了大約1分鐘才戴得上, 一度以為大家調亂了雙方的指環呢
 簽自己的名字都已經簽過很多次了, 但今次簽的, 卻是一生一世
 步出婚姻登記註冊署的一刻
 拋花球的一刻: 是 bess與 joanna之爭
 bess: 搶唔到我就有壓力, 邊個夠膽同我爭? 你地全部都未夠班! (設計對白)
 正正經經的笑一張: cheers!
 
 這幾張都是註冊後在附近拍的, 已經記不起當天共錫錫了多少次呢!
 入席前和 adv舊同事的合照
 match in
 同一個情景由朋友拍攝, 連 cmleung也攝入鏡呢
 各位, 飲多杯!
Picture
 這一張是玩遊戲時,  ric抽中我要在他面上任何位置畫一個心
Picture
 被畫後當然錫錫補返數啦
 又是達哥! ric抽中要扮 rain跳舞, 之前就由達哥好好示範一下!
 示範完畢, good post!
 it's ric turn!
 新一代舞男是夜火熱登場!

沒有留言:

張貼留言