2008年7月28日 星期一

sinablog花樣少男少女茶聚: 住家男出醜人前

我: 哲哲, 你知唔知尋日我地去左邊呀?
哲哲: 唔知喎, 我只係知道有好多人, 我好驚驚呀
我: 車, 咩你咁水皮呀, 帶極你見人都咁怕羞, 係咪想做住家男o係屋企洗衫煮飯唔洗見人先?
************************************************************
尋日哲哲狀態其差
為時 2.5小時的活動差不多喊足 2小時
(哲哲, 在場各人都看到你發惡, 看你還要面不要面?)
越見得多 bb
就越覺得哲哲性格很硬頸
真的很羨慕那些乖乖不怕生保的可愛 bb
不想 重覆犯錯
我們已經沒有刻意叫醒哲哲
也許他根本就是很怕羞不喜歡出街
每次出街都把大家累個半死


出門的時間哲哲心情不錯, 乘巴士的時候很精靈. 哲哲, 你搭霸王車喎, 唔比錢就想自己坐一個位?



到奶奶家的時候哲哲心情還不錯. 哲哲, 你知道在你出世前那晚你在媽媽的肚子裡不停的踢, 媽媽也是坐在同一個位置拍下你對我拳打腳踢的片段呢





無厘正經, 喝水也古靈精怪過人


雖然 bee常常說 hayden很百厭無時停, 但觀乎昨天的表現不錯呀. 人們常說男仔通常像媽媽多一點, hayden和 bee簡直是一個餅印 (衰啦, 露左哲哲個豬腩出黎 tim!)


終於見到節瓜俠 jayson同 jayson媽啦! 對 jayson第一印象反而不是其節瓜臂, 竟然是其笑容! 怕怕羞羞, 成日張大眼睛望住你又低低地頭笑, 電死人咩. 成日比 linderg既 blog影響左我對 jayson媽既印象, 初時以為 jayson媽係好靜唔多出聲既媽媽, 原來好健談的! lindberg, 唔好成日在你個 blog搶晒 jayson媽 d對白先得 ga, 嘩卡卡卡


好奇怪, 差不多每張照片都是大人望鏡頭, 小朋友們有自己的節目. 究竟小比比同哲哲望緊咩呢?


米 b昨天穿得很可愛, 大大粒士多啤梨衫仔好襯米 b呢, 唔知 can在當天拍下什麼教學照片可以遲下教教我地呢?


茄茄呀! 終於見到茄茄啦! 茄茄塊面紅卜卜, 仲好好笑容好乖仔. 不過露左一手掃檯既功夫比我地睇 tim~ (哲哲唔準學 , 好在茄茄功力未深, 唔係 lindberg多得茄茄唔少!) 櫻杏子, i'm so sorry, 茄茄實在太似牛生, 暫時認唔到邊度像你喎? 呵呵呵...


神秘既面紗終於掀開, 終於見到 koko蘆山真面目啦! 一直看 koko的 blog都找不到一張半張 koko的照片, 原來 koko同 mavis好似樣的, 唔怕走失 lu


白馬王子 + 小雨點 anson boy. anson baba, 抱 anson抱得咁實, 係咪怕抱錯仔呀? 哈哈哈


傲衡好.大.隻呀! 廿磅! 抱上手好實淨同好軟綿綿, 但時間一久我對手開始有點痺...睇黎唔止哲哲要食多幾啖粥粥, 連我都要食多d, 下次再見到傲衡時先夠力抱耐少少


 一個墟成員. 哎呀, 點解唔見左 jayson同 lindberg呀? 想必是 lindberg忙於 take care各人打點一切沒時間合照了. 哲哲, 你真是怪人一個, 人人開心地玩時你就走去訓同喊, 個個玩到倦時要訓你先黎 high, 遲唔遲 d呀? 遲成兩個鐘, 下次約三點時我要一點帶定你黎 warm up先得


14個 bb的大合照, 陣容頂盛迫爆場!
是次活動順行完成
真的要多謝很多朋友
如 lindberg所說
先多謝 sinablog, 沒有 sinablog就不會結識到大家
多謝一個墟成員 (查實呢個名又幾順口好聽...好名好名, 哈哈)
多謝 koko幫手拎禮物仔同帶 play mat比 bb們又碌又玩
多謝 白雪一手一腳設計好精美的抽獎箱
多謝 lindberg負責打點一切, 由出 post到照顧到場各位朋友到最後一個才離場
多謝一班網友出力逗小朋友才可以成功影到大合照
最後要多謝 huggies sponsor片片同濕紙巾
多謝思詩樂 sponsor濕紙巾
多謝 vita pixel sponsor $100攝影 coupon
多謝多謝
雖然哲哲昨天的表現很不好
害我沒有心機和大家多說幾句
(下次要補回和其他朋友仔影相才行)
安撫好哲哲時才驚覺原來開始派禮物
活動快結束啦
(其實我們最後都不知道為什麼哲哲發這麼大脾氣, 有沒有後悔比騙, 覺得哲哲上鏡比真人可愛? )
但我相信我們還有很多很多次
一個墟成員正密謀下次驚世大計...

p.s. 沒有閃光燈下很多照片都化了, 有沒有朋友可以 send回昨天 origianl size的照片給我們呀?

沒有留言:

張貼留言