2009年7月26日 星期日

sinablog星星同學會: 一周年啦

sinablog bloggers相識聚會一周年
這一年來各位同學仔相互間亦熟絡了不少
今年這個一周年聚會更見到有些新力軍
我們聲勢越來越壯大了!!
回想 上年 哲哲的表現想必令很多朋友留下深刻印象
幸好今年改善不少
證明哲哲真的大個仔了
上完幼潛
去到目的地同學仔都黎得七七八八
起初都有點擔心哲哲會因為人太多太熱鬧會失控 
加上之前無訓過覺
真的擔心又會像上年一樣太發脾氣
幸好哲哲很爭氣
成場順利過關無扭計
因為無閃光燈所以都費事帶大機得個拎字又影唔到
好感謝各位朋友幫我地影左好多哲哲精彩既相
(哲哲係出名郁得快勁難影)
多謝晒你地
仲有要多謝今次有份籌備是次活動既朋友們
我地一家又食又玩又拎
好開心, 完全無得頂 (今年我無幫到手, 有點唔係幾好意思...辛苦晒~)
最後唔少得要感謝眾多既 sponsor
有 fat angelo's, cake2, huggies, 荷花親子中心, chicco, nici, elle同 mothercare
份份禮物都好合用
希望下年參加既同學仔比今年多
越玩越大!


何解哲哲叫得咁激昂呢?




一向無咩抽獎運既我同哲爸, 出奇到第一次抽到大獎, 聽到哲哲個名既一刻簡直唔敢相信! 最開心莫過於哲哲, 因為...佢既世界暫時最最最喜歡車車, 兩眼望實好肉緊~


哲哲望實個蛋糕好耐好耐...留守到最後, 竟然在切好蛋糕一刻, 訓著左...(哲哲太眼訓了, 不過真係好叻仔, 玩特左訓唔到覺無發脾氣, 仲完場時自動訓著)


訓覺一定會流口水, 仲唔係我個仔?


各位同學仔, 下年再見啦~

沒有留言:

張貼留言