2009年8月15日 星期六

意想不到的禮物

一整天都忙於跟在哲哲尾後執玩具執手尾
累得半死
晚上哲爸 ot完回來躺在床上休息
叫我幫他拎廳中那袋公司物品入來
我粗聲粗氣埋怨說由早到晚都為這兩仔爺執呢樣拎果樣倦死人
打開個袋
原來入面有部 sony vaio notebook!
哲爸說我部 dell notebook用了三年多應該差不多"收工"了
所以買了一部新 notebook給我
呢個哲爸! 部 dc仔壞左又唔買走去買部依家仲用得下既舊 notebook
(之前已經出血換左部 lcd tv, 明明之前個 ctr tv仲睇得 ga ma...)
雖然有點肉赤
又有點不好意思剛才咁話佢
不過見到部 notebook又真係好心甜好鐘意
有新野用又點會唔高興?


哲爸話知我性格鐘意 cool同型既野, 所以呢部啡色木紋襯晒我啦, 多謝老公~~

沒有留言:

張貼留言