2009年8月31日 星期一

夏日青森遊: 二戰雪堡

上星期六又去了 anson的家
正想出門時哲哲卻想睡
唯有等哲哲睡過午覺我們才飛的到白雪家
搞到人人都要等我地出發 (唔好意思呢)

早兩日行過千色店, 哲爸一見到有高達既泳衣泳褲說無論如何都要買給哲哲這天著. 雖然價錢不算平而且還不太合身, 不過總比穿普通衫褲落水好. 這天哲哲除了玩水玩沙之外, 終於不再全程遠離人群自己亂游, 不過就成日吼住 d水泡艇仔之類, 呢一日哲哲怒跟茄茄都跟左好幾次 ga...


同 anson爭推艇仔之餘, 兩位人兄仲爭對米 b獻殷勤, 可惜...最後比 jayson得"米"


多謝白雪又幫我地影左一張好真情流露既合家照, 次次白雪揸機影相哲哲望鏡頭仲笑得好開心, 以後出街去飲總之要影大合照時要 call埋白雪出黎先得, 嘻嘻~



仲有好多張哲哲玩水玩得好投入既相, 影得好有動感呀~
玩到咁上下又回到白雪家沖身小休
(係大人小休, 因為班細路根本唔洗休息, 電力源源不盡!)



今次 lin兄又焗左兩隻味既 muffin比班小朋友食, 最先係哲哲, 米b同 felix坐o係沙發度食, 食食下見咁得意於是就搬晒所有小朋友上沙發排排坐. 個個小朋友既食相都唔同好可愛, 但我覺得最得意既係佢地 d腳指仔, 細細粒, 好想咬...


佢地排排坐食 muffin個樣真係好得意, 一路食就一路好奇我地點解係咁影相咁興奮. 雖然如此, 個個都好識搶鏡, 好似米 b食食下又用手托下隻腳, anson又笑到好燦爛咁拍埋落 jayson度, 茄茄見我地影相就好似明星咁向我地揮手, 個個都出盡法寶, 咁得人鐘意


mavis同 koko又有溫馨場面, 我都想哲哲要我讀書比佢聽呀...


米 b呢一日係咁要 jayson媽同杏子一人拖一邊手扶住跳高衝前, 聽 can講原來米 b好鐘意玩d 激烈遊戲 ga


當 jayson同哲哲爭玩具爭到喊時, 突然米 b現身聲都唔聲溫柔地送上一吻, 當時個個都呆晒, 依家睇返張相, 先知道米 b一路o係後面玩緊, 當留意到 jayson喊就即刻落櫈安撫 jayson, 真係好乖巧好體貼


呢一日又有西瓜娃娃食, jayson, mavis, 米 b好乖係咁拮 d西瓜比爸爸媽咪食. 哲哲, 我又要你餵我~~~


食完西瓜仲有 cova蛋糕食, 今次有 blueberry同 mango cake兩款. 個人異常極度喜歡cova這個 mango cake, 因為芒果陣味唔會太假, 個 base又唔會太甜太多 cream, 一向食蛋糕只肯食朱古力味既我, 難得會對朱古力以外既蛋糕食到停唔到口

沒有留言:

張貼留言