2009年8月26日 星期三

完美一天遊海洋公園

夏日炎炎又去左海洋公園
(同 上次 一樣唔最熱果日都唔去搵自己笨) 
join左金卡唔去多幾次回唔到本
今次哲爸仲 join埋銀卡
每人去多一次就回本啦~
基本上同上次行程一樣
我們先去看熊貓館


見到小熊貓的哲哲很興奮, 不停"貓貓"聲地叫


哲哲見到這隻 cute版鱷魚係咁捉實鱷魚先生隻手, 情況好似初次見到米奇老鼠咁, 咁友善



沿路走到金魚館, 哲哲很好奇常常伸隻手指入魚缸掂 d金魚



也許今天天氣沒上次那麼悶熱, 哲哲對周圍的事很感興趣, 走到七彩氣球已經向天指住纜車, 上到纜車哲哲有點怕高抓著我不放, 經我深深一吻後好似緩和了不少, 嘩卡卡卡


上到山頂我們先到灣景餐廳醫肚, 餐廳外風景不錯, 涼一點的時候吹著海風吃下午茶一定很寫意


餐廳環境頗大但人也多, 我們大約等了二十分鐘就有位了, 雖然沒有被安排到坐近窗海景的位置, 不過坐得也挺舒服. 食物方面不過不失, 但價錢就有點貴, 平均一個主菜 $70, 粉麵都要 $45 (不連飲品), 感覺上迪迪尼較便宜及好味. 試過這一次, 除了坐得較舒服有冷氣嘆外, 我和哲爸心水都是吃小食吃潛艇餐好了
吃完飯哲哲睡著了
幸好午市忙完沒人再等位
我們在餐廳邊坐邊決定接下來的行程
上回看過小水母覺得很奇幻很優美
我決定再到水母館看看它們
(這個時候 2:30p.m.哲哲應該快醒了, 可以順道一起看水母)


不同形態既水母打上不同顏色既燈光及配上背景音樂, 顯得好有動感, 各有特式


參觀完水母館哲哲才醒來, 緣慳一面. 不過重頭戲海洋館哲哲看得很高興. 睡醒後精神好不單止, 還看到很大隻的海龜游上水面向哲哲 say hi, 又有鯊魚慢慢游近哲哲張大口, 更有一排排魚同魔鬼魚在水中心打圍游, 看得哲哲頻頻呼叫拍手叫好, 又追著大魚在窗的兩邊周圍同其他人邊笑邊講火星話



襯還有時間, 雖然趕不及報名餵海獅, 不過今次很幸運, 看到海獅張開口叫, 原來真係天生既大聲公, 叫得好大聲. 落到水底, 遇上這隻頑皮偷玩的小海獅. 有遊人拿著一個紅色的水壺打圍轉, 吸引到隻海獅來回跟著水壺的方向打跟斗, 好可愛, 看到哲哲也想伸手搶那個紅色水壺讓海獅轉一翻, 好精彩!


在哲爸入場時辦理銀卡手續時, 我 book了 5p.m.海洋劇場 vip席, 幸運地 book到最後的位子. 因為太心急, 所以 4:30p.m.己經入場等開 show (唔洗霸位, book位時已經安排好座位的) 全場座無虛席, 亦見很多人指著我們的位置想走入來, 呵呵呵, 我地唔洗霸位都有得坐 vip seat, 抵我地咁爽~


雖然唔係好聽得到廣播果位講緊咩野, 但海豚同海獅既表現真係好精彩. 可能自己好細個時曾經睇過海洋劇場, 總是覺得沒以前咁好睇咁刺激, 唔知係人大左定係真係無左殺人鯨既魔力? 我自己就睇得好投入, 相反哲哲只懂望著斜前方的機動遊戲城, 兩眼成場只望住跳樓機上上落落, 從沒留意過海豚的表演, 激死我啦~  
今日真係美好的一天
睇完海洋劇場我們就返歸了
天氣不算太熱, 有點風, 人也不算多
行程安排及時間又掌握得不錯
最好是哲哲精神不錯又沒有扭計
想哲哲看到的都看到了
唯是哲爸 join銀卡是沒有收到那本優惠小冊子
說是太多人申請派晒了
(不是附送的嗎? 好失望喔...主要是為了4張免費入場飛~)
不過現在申請直至 sep 30送多兩個月會藉
叫做有 d渣拿咁啦...

沒有留言:

張貼留言