2009年8月9日 星期日

拜訪皓皓玥玥新居

上完幼潛
我們和奶奶一起踩到珍姐的新居
數數手指珍姐差不多一年搬一次
真的好奇下年又會搬到哪裡去, 嘻嘻~


現在坐巴士時, 哲哲不肯再坐在我大脾, 扮大人要自己一個坐, 有時巴士太多人我不好意思讓哲哲自己一個坐就會硬抱起佢 (無比錢又點可以霸住個位呢), 哲哲一定會發茅的, 好難搞...


最近哲哲對鞋子很迷戀, 不會揀衫著但會揀鞋子, 每次出門一定要自己決定著邊對. 呢對黑白牛涼鞋係肥姨同華姐姐去台灣時買給哲哲的, 其實哲哲的腳還未夠大穿得上, 不過唔為意地比哲哲搵到, 非要穿上它出街不可~


每次去珍姐既新居都會有似曾相識既感覺, 因為珍姐太愛簡潔, 室內裝修都是黑白木為主, 而且沒有多餘的擺設及傢俬, 對於我和哲爸來說簡直是不可能, 我們的小東西多到呢...說回哲哲, 入到屋玩到興起仲坐住個玩具tim


三隻小鬼們有無窮既精力, 要不跳上跳落跳沙發, 一是就聚埋一齊搞破壞


阿妹越來越有少女味, 仲成日拎晒 d頭夾出黎夾到成頭都係, 好可愛~
玩一陣就到會所遊逛
見到設備咁好而且環境咁寫意
又想起新樓貴樓雖然貴
但真的有其賣點
珍姐還說我們一起看示範單位趕快做業主
引得我們心思思中~
(不過又點? 我地都無錢, 依家仲要我無收入 tim...)

p.s. 記得和哲爸剛拍拖的時候
那時珍姐暫住在哲爸家
說是為了現任姑丈而和前任姑丈搞離婚
後來又聽了很多八八卦卦說現任姑丈經常進出夜總會
起初還戴有色眼鏡對住姑丈
經過相處後
經常進出夜總會是因為姑丈賣洋酒
要陪客及落場 sell比老闆
而且姑丈人很樸實很懂得關心珍姐
女人終歸想有個好既歸屬
看著現在的珍姐多麼幸福
就知道珍姐這次找對人
希望珍姐一家永遠都開開心心

沒有留言:

張貼留言