2009年11月28日 星期六

星期六, 有節目 @白雪堡壘燒烤會

熊熊聖火...

天氣涼涼地就會懷念燒野食果陣炭香味
上次 酷熱警告下真係燒到滴晒汗 
今次天氣清涼燒野食就最適合
這天又到了白雪堡壘攪亂檔
食物依舊豐富 (今次欣賞王子醃個茄汁豬扒同原隻雞翼, 無得頂!)
玩具依舊玩極都有
搞到間屋七國咁亂又唔夠時間幫手執野洗野
真係唔好意思...
(因為影親相都模, 所以今次索性唔帶相機, 以下精彩照片全由米 b爸同白雪提供)
米 b同 anson好合拍, 如果哲哲都一樣做手就更合拍了

當哲哲發現個電話聽筒會響之後, 第一時間硬塞比茄茄接電話, 不過茄茄好似好驚好緊張~

呢一日有好多精彩鏡頭, 有米 b表演 MJ成名 45度傾斜; 仲有 mavis既兔仔跳, 好高呀! (多謝米 b爸捕捉得咁好, 唔係我都唔知道白雪屋企變左一個大舞台)


呢兩張相我覺得好有廣告硬照 feel, 個個眼神 pose都交足戲!

呢張 (叫做)大合照個個神態不同, 個個都好可愛

我同哲哲既合照~

適逢米 b生日將近, 準備了蛋糕一起慶祝. 可惜哲哲正在開大, 同唔到米 b唱生日歌tim

好鐘意呢張 goodbye kiss相, anson同 jayson真係好 sweet


多謝米 b媽送一人一本工具書, 內頁有好多小法寶, 回到家哲哲急不及待要拆來看
事隔三個月再到白雪的家
我對哲哲今日既表現一百個滿意
以我所見
哲哲無同小朋友鬥爭玩具不放, 打架, 連大聲尖叫兇人都無
好抵鍚
隨著入夜
屋子只餘下白雪, 米太婆和我們一家
看到 anson, 米爺同哲哲三個傻傻的笑
傻傻的你示意我疊汽水
傻傻的扮飲未開既可樂
好享受...

沒有留言:

張貼留言