2010年7月13日 星期二

「711緊有你o係左近」聚會

又一年一度的 (自發性) sinablog大型聚會, 先多謝一班搞手及 fat angelo's贊助是次部份的場地及食物, 雖然有些舊朋友今年抽不到時間來, 但很高興今次認識到一些新朋友



(photo by jojit)
美中不足, 上年 jayson因為病了而來不到, 今年 koko同 mavis也是齊齊病了, 希望下一年鐵腳們可以人齊出席吧

似乎有得玩, 小朋友都不志在食了, 這天我難得安心放下哲哲自己過偏廳玩, 我可以盡情的吃美味的意粉及雞翼, 哈哈


這次的節目安排又要多謝鐵腳們: 時間編排, 主持及設計的小遊戲令大人細路都玩得很開心, 很高興辦到第三年小朋友漸大, 終於可以玩一些團體的活動了
game 1: 要小朋友齊齊排隊先取一粒棉花糖, 如果可以學習忍耐不吃, 稍後時間就會有多一粒作獎勵, 這個遊戲就是著名的 "棉花糖實驗 - 延遲享樂"
小朋友們一聽到有糖食, 即刻乖乖排隊, 看到這個情景覺得好有趣!


不過呢...也有些小朋友非常"精甩邊", 正當所有小朋友正在忍耐不吃第一粒糖時, 茄茄佢...


game 2: 尋人遊戲. 小朋友抽"閃卡", 抽到場內是但一個小朋友的相就要找回相中人


呢個 game 有 d小朋友好叻, 一見到張相就已經搵到相入面既小朋友, 反而哲哲只掛住粒糖, 明明抽到蔚蔚時, 見到蔚蔚都認唔出, 仲搶埋人地粒糖, 真係羞死鬼...
game 3: 傳豆豆. 本來是分開兩條隊要前後傳到最尾的, 不過場內有人旁若無人,你傳我我傳你, 戀情正在杯中萌芽嗎? XDDD



那邊廂有小朋友倒到一地都係豆豆, 這邊廂有小朋友自動自覺幫手...


game 4: 尋人遊戲升級版. 家長要先罩起雙眼, 模小朋友隻手來認返自己個仔/女. 呢道有個錯誤既示範:P


雖然個媽咪就水皮左少少 (其實係我地裝白雪彈弓, 比錯左 d選擇佢, 嘻嘻), 但個仔就好叻, 一認就認到自己個爸爸, 雖則有少少鬼馬出左 d古惑~


玩到最後 jojit出動埋扭波波同氣球, 簡單一個波波小朋友都玩得很開心了


跟往年一樣, 又食又玩又有禮物, 大人細路都玩得開心, 希望下一年的聚會更多人參加!

p.s. 想看更多或下載有關的相, 請留言給我, 我會 send返條 link給你的, 謝謝:)

沒有留言:

張貼留言