2011年2月11日 星期五

兔。氣揚眉

feb 3 年初一

例牌到香哥伯伯的家團拜, 這年流感特別厲害, 害到玥玥表姑同皓皓表叔團年飯及年初一都來不了還要入院, 希望新一年大人細路都身體健康, 遠離病魔


今年嚴重不齊人, 餘下很多美食吃不完丫, 不過自家盆菜同豬肉砵依然好味, yummy!

feb 4 年初二

又是例牌上午在港島團拜完後到海怡吃飯, 可惡的流感令晴晴表姨病倒了, 連續兩天都沒有小朋友陪哲哲一齊玩, 不過哲哲今年有新寵: 玲玲表姨及家俊表舅父~


(好味的雪糕朱古力火鍋~)

新年才有機會開檯打麻雀, 今年挺好運, 在青年組同老年組有幸賺少少離場, 新一年終於轉運了嗎? 哈哈



feb 5 年初三

極好彩榮華已經執左, 加上灣仔某齋鋪無開, 去左稻香飲茶同姑姑叔叔拜年. 不知道最近是否吃得很雜, 哲哲坐下不久就嚷肚痛, 坐立不安又吃不下, 整餐茶忙著幫哲哲搓肚仔都沒有機會和姑姑叔叔傾計...無耐哲哲在我懷中睡著了, 為免哲哲醒來又痛, 所以飲完茶就急急回家


悶悶不樂, 連橙汁都唔想飲既哲哲, 真係好病...

feb 6 年初四 

中午的時間和姨媽舅母飲茶, 原本打算入去表姐家順便去許願樹同丟寶碟, 因為飲茶花了太多時間所以到就近的荔枝角公園放電, 晚上再到葵涌吃飯團拜


雖然唔齊人但一樣吃得開心, 這天終於有呈呈表妹同哲哲玩啦~

feb 7 年初五

奶奶說今年全家都犯太歲, 為求安心舉家到圓玄學院拜太歲


荃灣等了一陣小巴 (好長龍!)終於上到圓玄學院, 雖然這天部份人開始上班, 不過依然有好多人排隊買太歲衣去拜太歲



因為我唔拜神, 所以儀式及其他東東我都不知道, 只見奶奶同哲爸拿著太歲衣四圍出出入入, 苦悶了不可以走來走去的哲哲.
拜完太歲奶奶回港島拜年, 我們懶上來到荃灣公園陪哲哲玩陣, 這幾天真的拜到腳很軟呢~



因為我唔拜神, 所以儀式及其他東東我都不知道, 只見奶奶同哲爸拿著太歲衣四圍出出入入, 苦悶了不可以走來走去的哲哲~
拜完太歲奶奶回港島拜年, 我們懶上來到荃灣公園陪哲哲玩陣, 這幾天真的拜到腳很軟呢~

feb 8 年初六

哲爸要上班了, 因為這幾天實在太倦, 所以昨晚不夠九點我已經上床睡了, 足足睡了十二小時才醒來! 中午在家略略打掃一下, 晚上又到舊同事的家吃一年一度的餃子餐~


barbara自家包既餃子是皮薄餡靚, 我們一盆一盆的吃, 整晚應該吃了廿多隻餃子, 還有自家整的牛展, 茶葉蛋同自己手打的麵條, 好好味!


唔係講笑, 一盆有三十多隻, 眼見都五盆了, 可想而知每人豪吞了多少~ 

哲哲最喜歡到barbara的家同joe叔叔玩, 玩彈彈床, 睇youtube, 打麻雀打機玩uno, 踏單車機都玩一餐, 就連google map都可以玩?! 閒所未閒!


多得麻麻, 這個新年哲哲學識咩叫「打麻雀」, 疊牌洗牌叫糊手勢都學得似模似樣, 激死~

feb 9 年初七

這天不想再拜年了, 明天哲哲要上學, 所以這天在家讓哲哲收心養性準備明天上學. 中午的時候和哲哲去了樓下公園, 哲哲看到小女孩有爸爸陪玩sir滑梯, 突然幽幽的說:「我好掛住爸爸唷...我都好想爸爸陪我玩...」


這天的造型是...? 哲哲硬要戴帽同戴眼鏡, 原來他說好像迪迪尼一頸血套餐某cd入面的小朋友咁~

還有還有...
這年新年最興奮的就是哲哲戒(日)片了! yeah!!!

沒有留言:

張貼留言