2011年2月23日 星期三

芝麻綠豆一則

其實都沒什麼, 只是覺得最近個人太懶, 有太多藉口不想寫blog:

- sinablog唔穩定成日login唔到, 最近仲連網友既留言都一併刪走
- 和哲哲朝夕相對, 很多小進步或小事都習以為常, 覺得小事一則, 沒有空間去寫這些芝麻綠豆
- 個blog無人氣自己唔想寫亦懶留言 (sorry, 各位blog友們)

可是到頭來, 突然想起原來自己很久沒有認真的寫「哲哲的小進步」, 某天突然想起原來哲哲不知不覺學會很多微細的事但我竟然想不起由何時開始懂, 就不由得我再懶了


就好像某天突然會捧著我塊面說: 「媽咪, 你唔好嬲我啦, 你笑啦, 我鐘意見到媽咪笑」
又好像某天突然認認真真的拿起畫筆自己填顏色邊自言自語: 「謝老師話要慢慢畫, 千祈唔好填出界... 」
有時又會話: 「今晚唔好屋企食飯啦, 不如出街食豬扒飯囉?」
突然認得二十六個英文字母的大小草
顏色識分深淺色, 同我講鐘意深紫色但唔鐘意粉紅色

仲有咩呢?

唉...真係一點也想不出來, 哲哲每天都在做的我覺得很自然, 但要我說哲哲這幾個月有什麼樣的變化我一時間也說不出, 幸好察覺得早, 現在只要我每天一想起有什麼小事就記下來, 過後睇返就會興幸當時自己盡力記下了一切 
雖說寫blog不用太認真看成一份功課, 但不認真記下, 對我這個沒記性的人就大件事了

劉太, 記住咪再懶啦!

沒有留言:

張貼留言