2012年4月26日 星期四

媽媽的煩音

「我返黎啦」
「你返黎就好啦, 細佬仔扭足成晚都唔知做咩, 抱又喊, 食完奶又喊, 都唔知搞咩, 你去接力睇下佢做咩」
「係? 等我抱下先」

哲爸從我手中抱走後, 初一不哭了

「搞錯! 有咩理由你抱就唔喊? 蝦我架?! 早知係咁你就全日留係度照顧佢啦, 搞到我成晚咁鬼倦」

「細佬鐘意爸爸唔鐘意媽媽囉, 呵呵」

抱完一陣哲爸放初一落床仔, 初一作狀又想喊了, 我和哲爸同時走到床前和初一說話, 初一聽到我們的對話, 將臉轉向哲爸, 而且靜下來望住哲爸說話

「我唔制呀! 唔係話bb最熟悉媽媽的氣味, 媽媽抱在懷裡會有安撫作用嗎? 唔係話bb在媽媽的肚子裡, 成日聽到媽媽的聲音, 有研究就媽媽和陌生者同時間說話, bb會傾向媽媽的方向並靜下來留心聽著嗎? 點解細佬仔完全唔係咁既?」

「因為細佬被迫聽左你十個月既煩音, 出左世可以唔聽咪唔聽囉, 嘿嘿」




大果個係咁, 細果個又係咁, 一門三傑都係蝦我既, 正衰人!

沒有留言:

張貼留言