2013年7月4日 星期四

難得的感激

剛剛吃飯, 哲哲說了段感人說話, 幾忙都要第一時間開電腦記下來:

「哲哲, 黎緊星期日我地會去參加一個生日會, 個小妹妹兩歲生日喇」
「媽咪, 咁我兩歲生日時你送左咩禮物比我呀?」
「err...唔係好記得tim, 兩歲咩都無送, 三歲好似送左遙控車, 四歲就送滑板車」
「咁五歲呢? 點解我唔覺得你有禮物送比我既?」
「五歲同你去左迪士尼玩喇, 三個人成$750架, 去一次貴過晒你咁多年既生日禮物, 呢份已經當係一份生日禮物架喇」
原以為這個貪心鬼會像平常要求多多輕呻兩句, 誰料...
「嘩, $750咁貴架?! 媽咪, 多謝你呀, 多謝你帶我生日去迪士尼玩, 我真係未試過咁開心, 真係好多謝你呀」

(感動到無語)

「第時你生日我會帶返你去迪士尼玩架」

真的甚少聽到這樣體諒的話, 物以罕為貴, 媽媽的苦心沒白費了 

沒有留言:

張貼留言