2014年1月31日 星期五

點解我無大肚相?

今日和哲哲在床上閒聊, 拿著手機看回以前的blog文, 一路細說以前的趣事, 一路睇返舊照片, 突然哲哲問了一個問題...

「丫, 媽咪, 我想睇返以前我係你個肚入面既相呀」
「下, 無喎, 陀你果陣媽咪覺得自己好樣衰, 所以一張相都無影過...」
「哎呀(輕呻), 點解會咁架. 你明知第日我實會問你拎黎睇架啦, 點解你以前唔影低架」
「咁真係無影過相嘛, sorry丫哲哲, 比唔到你睇喇...」
「我唔制呀!!! 我要塞返入你個肚度, 你再影多次啦」


我就知道會有這一天, 很後悔, 所以陀細佬的時候立心要影大肚相, 日常生活照都要影多d. 有時回想起雖然陀哲哲個樣很浮腫很醜樣, 始終也是一段回憶, 現在想回味當時的模樣完全一點印象也沒有

如果可以時光倒流就好了, 唉...

沒有留言:

張貼留言