2014年2月3日 星期一

冬遊。馬鞍山公園

feb 2

最近兩個月, 假日一有時間就會和哲爸四處看裝修的事, 好久沒有陪哲哲細佬出外玩了, 今日年初三赤口見沒事做, 拿起相機來到馬鞍山公園邊玩邊拍


著實很喜歡馬鞍山公園, 近近地環境又優美, 在這裡我們為兩兄弟留下不少照片, 這裡有著我們很多的印記. 所以開始習慣每到一段時間就帶相機, 認真的拍拍, 為我們一家作個定期紀錄



細佬在地上拾到一根羽毛, 如獲至寶, 第一時間和哥哥分享, 細佬真的愛哲哲至深啊 (平常細佬也是愛哲哲更甚於我和哲爸, 有什麼新鮮事物, 模仿對象, 第一個一定是他最愛的哥哥呢~)


當然也有些時候不全是聽從哥哥的話, 現在細佬走得快閃得快, 當要坐定定影(懶)溫馨相時總是第一時間閃人, 所以這些cool頸鬆肘相, 也成了另類趣味 


六歲既小男孩, 擺起pose開始有d味道了


喂喂喂, 果頭讚完你, 你呢個pose搞什麼鬼呀?!?! (哲哲話扮緊警察喎, 咩警察是兀起pat pat開槍的嗎? XDDDD)


今日細佬異常不合作, 成日有自己意思走來走去, 所以今日既主角集中在哲哲身上. 呢個pose係我要求哲哲擺的, 因為我覺得呢個pose係每個小男孩都必定要擺的「那些年照片pose」, 仲要係一直的擺落去, 一年一張, 直到十八歲, 將來睇返一定好回味, 嘩卡卡卡!



「放我出去丫~~」




「123, 跑! 123, 跳!」


2012年, 細佬出世前一星期, 那時39週, 哲哲四歲, 還很baby face啊


兩年後的我們, 日子越過越幸福呢~


my lovely boy~


由抱住影, 變企住影, 影下影下, 不知不覺哲哲有我心口咁高了, 過多三年應該會高過我吧, 襯現在還抱得起哲哲, 下次要影d抱住哲哲既相先,唔係遲d 無機會lu


原意想影出結婚相既感覺, 現實卻影到非常造作 XDDD


還是你倆最可愛, 每天看著也不夠~

沒有留言:

張貼留言