2014年5月8日 星期四

【敗物】浪漫的巴黎鐵塔。de buyer 5670.28

mar 21

敗敗敗! 才剛敗了個24cm staub, 過兩日在forum又看到新毒物 - de buyer淺煎pan

家裡有隻(花了的)易潔鑊和一隻(常常痴底的)不锈鋼鑊, 因為不好用, 所以煎蛋煎雞扒牛扒索性用中式炒鑊去煮, 直至看到谷友分享了de buyer的煎pan, 先是被它的賣相所吸引, 此pan聲稱絕對不痴底, 而且價錢十分便宜(只是港幣三百幾蚊!), 再在網路扒文毒發 (毒文在此), 實在沒有原因不敗回來

de buyer有深鍋和淺pan, 因為我很滿意現在的中式炒鑊, 所以買淺pan用來煎東西就夠用了. 24cm好像太小, 我們人多, 反正24cm和28cm兩者價錢相差很少, 一於入隻28cm既de buyer mineral b 5670.28啦!

普通手柄在香港的聯品有售, 價錢是HKD3xx左右, 不過我和哲爸被那只巴黎鐵塔迷惑了, 只能乖乖的上amazon訂貨. 比較了美國, 英國和法國的amazon, 發覺美國的amazon最抵(下簡稱美信). 捕了美信一星期, 有天由us47跌到us44.67, 決定入貨了! 


等了一星期, 終於送到黎我屋企啦! 美信好落本, 用DHL送貨, 快靚正! 漏夜都要拆箱欣賞下先



打開盒子, 成隻pan就咁用個雞皮紙袋袋住, 真係好有feel~



登登! 睇相好靚, 摸上手更靚! 那只巴黎鐵塔柄真的很有感覺, 只要擁有它, 就算比普通手柄貴一倍價錢也是值得的, 呵呵呵


運費拍得住隻煎pan價錢, 不過以hkd6xx空運隻made in france既靚靚煎pan到屋企真係抵到爛, 搵日要同佢開光, 落力d煎多幾塊扒, 乜都抵返晒!


題外話: 在我下了單訂de buyer的時候, 美信個system唔知係咪出左問題, 每日個價不停下跌, 睇住佢由us44.67, 慢慢跌到最低既us33, 可憐我pan都未收到就要睇住個差額跌超過us10, 真係心傷

有谷友教路, 可以live chat/send email去同美信claim返個差額, 於是膽粗粗的send了個email, 美信果然大方, 爽快的退返個差額比我, 抵你咁多人幫襯既! 讚!

沒有留言:

張貼留言