2010年5月7日 星期五

心甜

我: 哲哲, 白豆啡豆你最鐘意邊個呀?
哲哲: 白豆
我: 咁白豆同媽咪呢?
哲哲: 媽咪~
(我就是知道哲哲會這樣答, 非常滿意個答案, 嘿嘿)

某晚晚飯完畢在沙發上...
我: 哲哲, 你個身好香呀~
哲哲: (走去嗅哲爸) 唔~~爸爸臭呀 
哲爸: 爸爸放工返黎未沖涼緊係臭啦
哲哲: (走埋我度) 唔~~媽媽甜呀
(點解會係甜而唔係香呢? 唔通哲哲嗅到 d食材味? 定係想讚我個人甜呢?) 

又某日切了幾個山竹比哲哲試食
我: 哲哲, 山竹好唔好味呀?
哲哲: (一路塞山竹入口) 好味
我: (自言自語) 其實媽咪都好鐘意食山竹架... 
哲哲: (塞了一粒餵我) 媽咪食...
(好開心, 自言自語沒想過哲哲會聽到, 更不用說寄望哲哲會主動分享請我食, 好感動好感動! 哲哲, 你是我最大的驕傲!)

沒有留言:

張貼留言