2014年3月31日 星期一

我的小確幸

紅雨下, 兩隻臭豬訓晒覺, 覺得呢刻可以抖抖真係好幸福. 突然想起四年前寫過一篇blog tag: 我的小確幸, 不知道和四年前的想法變了多少? 三月最後一天的下雨天, 就由我的小確幸結束吧~

「小確幸源於村上春榭, 生活中『微小但確切的幸福』, 日覆日的重覆, 卻教人如此安心」

1./ 等車無聊時睇返手機和家人的合照
2./ blog和fb有朋友留言同爆like
3./ 獨自外出的時候收到哲爸whatsapp兩隻豬既相
4./ 拍到一張自己喜歡而又感動別人的照片
5./ 痾完dee無左個肥腩


6./ 餵奶的時候, 細佬笑住同我講:「正」,又或者笑住爬上黎啜啜
7./ 明明煮餐求其懶人餸菜但換來哲哲的棒場
8./ 去到圖書館借見到架上有本想借很久的熱門書而唔洗比 $2.5
9./ 離遠追巴士時司機等埋我先開車, 唔洗眼白白睇住送車尾
10./ 能夠中午寫到呢篇小確幸, 當然不少得就是大小劉生夜晚早點訓, 可以比我耳根安靜片刻睇下書, 上下網, 出下文, 食包薯片

(還有好多好多...再寫就變長確幸了)

突然好奇哲哲的小確幸是什麼呢? 下次再寫~

沒有留言:

張貼留言