2012年2月2日 星期四

給哲爸的新公司

jan 12

這夜哲爸又OT夜歸了, 正當我沖完涼從洗手間出來的時候, 看到哲哲正在砌lego, 但滿面眼淚哭得很委屈的走來向我訴苦:「媽咪, 我砌緊觀塘d公司出黎, 砌得咁辛苦但成日都跌晒既」

「哲哲, 你全部都砌得咁高, 緊係好易跌啦」

「但係我真係好比心機想砌高d嘛...爸爸間公司好舊架啦, 我想砌間新公司, 七彩顏色既, 等爸爸返工開心d嘛」

經鼓勵後, 哲哲作出改動, 原來的樓層矮了, 不會再跌. 這晚哲哲砌好了就上床, 但堅持不收這棟大廈, 要留給爸爸放工回來看



第二早, 哲哲第一時間起床問爸爸有沒有看到新公司, 照舊砌回個觀塘工業區出來遂一解釋, 見哲哲解釋得似模似樣, 想必是平常搭681的時候留意得甚清楚, 雖然搞錯了mega box應該是在九龍灣的~


爸爸, 你感動嗎? 回來看到的時候是不是很感動?

同場加插video, 昨天明明說新公司是給爸爸做老闆的, 這早卻改口, 要爸爸照舊返工聽老闆話, 嘩哈哈哈 XDDDD

沒有留言:

張貼留言