2012年9月13日 星期四

BK三月媽媽會百日宴

jul 1


「媽咪, 幫我著到螢光party look咁型仔, 今日我地去邊呀?」



正所謂各自各精彩, 今日我同哲爸兵分兩路: 我同細佬參加媽媽會搞的三月龍b百日宴, 哲爸就同哲哲去黃埔的冒險樂園拍拖
初一出世我們沒有為他辦滿月雙滿月宴, 這次由bk媽媽搞的百日宴非常盛大, 總共超過一百個家庭, 仲搵到好多贊助, 真係好感激搞手們出錢又出力


這是初一第二批認識的朋友仔, 看上去初一真的好細粒呢~ (第一批當然是戰隊第二梯隊啦, foreve friendship, yeah!)

呢一日真係好有抽獎命, 首先我贏左一個鬥快打字的環節, 收到現金獎$200; 之後抽淘寶禮物獎又有細佬份; 就連玩「世界之最」鬥腳細都拿了第二位, 全日共收到不少贊助禮品!


「睇下你隻腳板細定我隻腳板細先...」


「唔制呀~~ 輸個馬鼻得第二!」
「緊係啦, 我早產既, 出世得四磅咋, 點度我隻腳板都細過你喇」

食過tea buffet, 又有一些遊戲環節, 是日的百日宴就完了, 不知道一歲的時候會不會有生日會呢?


人多到鏡頭都影唔晒呀~~

沒有留言:

張貼留言