2012年9月10日 星期一

我愛牙仔餅~

「媽咪, 你做咩買盒過期餅乾比細佬丫? 咁樣會食到肚痛架~~~」


哲哲見到我手拎住盒牙仔餅去比錢時不忘提醒我, 「6」字以為是指六月到期~ 其實細佬五個月了, 最近常常牙痕拿我的xx來扯又咬(好痛T.T), 是時候買牙仔餅回來早點給初一試吃一下



咦? 咩黎架...?

初一都算眼明手快, 近日對於所有東西都非常好奇, 只要感覺到自己能夠伸手觸及到, 都會看準時機伸手就抓住不放. 給他一片牙仔餅, 快很抓住了, 不過似乎不太懂吃


喂喂! 慢慢食! 成塊餅都係你既, 唔洗急到成塊塞入口bor XDDDD


終於食到啦~ yummy~

哲哲見初一食極都食唔到, 自然好著緊咁「親自示範」比細佬睇, 估唔到無味林bear bear既牙仔餅, 哲哲都要同細佬爭住食 XDDDD


等我坐埋一邊靜靜雞食先!

吃過第一口之後, 初一越食越肉緊, 揸得太大力成塊餅碎到一截截, 哲哲就忙住食埋細佬食淨既餅碎, 初一就食到手指邊既餅茸都唔放過, 睇黎呢兩兄弟日後有排爭食囉~~

沒有留言:

張貼留言