2012年9月28日 星期五

草地耍樂 @馬鞍山公園

aug 26

馬鞍山公園帶給我們不少回憶, 這裡見證住哲哲和初一出世和長大. 初一出世後來過不少次, 這次是自懷孕39w後, 第一次一家四口來逛逛走走


攝於28w時的一家四口照, 現在是初一五個半月的一家四口照了



這天閒來沒事好做, 簡簡單單的帶部相機帶個波就和哲哲到公園走走, 有爸爸陪踢波, 哲哲開心極了


回家開電腦看相時, 才發覺哲哲不再包包面了, 人也拉長了許多, 原來哲哲已經四歲八個月了, 難怪最近看著哲哲總覺得和從前不再一樣...


雖然快要五歲了, 不過還是有些頑皮有些幼稚喇...看這張相...


就是擺明要跌低比我影低個pat pat XDDDD


「哲哲, 比我鍚啖你啦, 黎啦~~~」「咦!! 唔好啦媽咪, 好羞怪丫, 哈哈哈」


細佬最愛見到哲哲哥哥, 哲哲的一舉一動看在眼內都會笑. 見細佬好似好悶咁, 於是抱起細佬同佢玩飛飛


細佬人仔細細, 但膽子一點都不小, 最喜歡比我地抱到高高, 急速向下, 左右旋轉, 呢隻臭豬比哲哲細時好笑容得多, 比較爛玩, 鐘意同人傾計, 喜歡黏著人. 呢種性格, 有辣有唔辣啦~ (忙到死既時候吵著要人抱就乞人憎到丫...)

大頭豬哲哲


再加多一隻大頭龍~


兩隻都咁可愛


哎呀, 老豆, 我真係無心架...XDDD


兩兄弟都鐘意拎爸爸黎玩


近期最愛的wallpaper, 我可愛的兄弟寶貝倆


不過漂亮的照片背後, 總是有很多蝦碌場面. 哲哲, 你太肉緊, 太over喇, 哈哈

玩到身水身汗, 慢慢行到隔離的圖書館過冷河. 襯哲爸可以照顧細佬, 我陪哲哲讀幾本童書 (自生了細佬後怕細佬尖叫, 已經沒有再到圖書館了),直至細佬扭肚餓回家要吃奶, 我們再到商場買支雪條吃透心涼

一個簡單平淡的周未, 但我們都過得很快樂

沒有留言:

張貼留言