2012年9月18日 星期二

我要食薯片

sep 15

繼上個月鎖門靜雞雞偷食薯片之後, 哲哲今次可以明正言順咁食薯片喇!


「呢包就大包d, 呢包就重d, 揀邊包好呢?」


這天哲哲很乖沒有發脾氣, 於是獎勵哲哲可以在零食籃揀一件零食. 嘴精的哲哲即時看中平時無機會食既紫菜薯片同童星麵, 正在苦思考慮中...


「我決定揀呢包!」

原以為哲哲會抵受不住大包d既紫菜薯片, 誰知哲哲說「呢包雖然大d, 不過我覺得呢包(童星麵)重d多d」

(丫...呢個哲哲又幾識揀bor...)



哲哲的忠實粉絲, 細佬見到哲哲食得咁開心, 就好奇的眼也不眨望住哲哲. 食呢方面哲哲確實很願意和人分享, 或許是我們平時吃的都會給哲哲吃上一兩口, 所以哲哲主動的請細佬吃一條. 初一好奇的自然伸脷, 咦? 好似唔係好欣賞bor...嘻嘻


哲哲一個人食半包, 細佬伸手想要, 哲哲就嫌細佬迫住佢食得唔舒服要我地搬走細佬, 哈哈, 我地掛住影低呢刻搞笑場面, 又點會咁快抱走細佬呢~ 真興幸我和哲爸都看到這一幕, 拍下這些珍貴的照片, 第日睇返一定好回味

兩兄弟出手爭野的日子, 已經開始了

沒有留言:

張貼留言