2014年2月11日 星期二

來吧! 炒飯王!

nov 22, 2013

mnet asia music award (簡稱MAMA)那晚我們在家吃pizza, 煮了一碗烏冬給細佬, 只係睇少一眼, 細佬就食到變左炒飯王!


要我用匙羹食? 計我話緊係用手方便d!



你地食pizza用手食食得咁爽, 我又試下用手食烏冬先!


媽咪, 等我示範下點樣用頭舉重比你睇喇!


等我做個牛頓地心吸力既實驗, 試下倒轉碗烏冬唔知會唔會跌落黎呢?


扮完牛頓, 又試下扮做魔術師先! 估下我個頭變左d咩出黎?!


咪就係變左成頭烏冬囉=.=

雖然事後忙於清潔, 不過能夠第一時間紀錄這刻有趣場面, 日後睇返應該好回味~

沒有留言:

張貼留言