2014年2月8日 星期六

K3家長日 (上學期)

jan 18

準備踏入k3下學期, 這天家長日老師說了哲哲校內的表現: 大致上都是一個乖學生, 只是上堂比較喜歡傾計唔夠專心, 好多時需要老師再三提點先明白上堂要安靜留心老師講話; 識數同中文認字哲哲沒有問題, 英文雖然有進步, 堂上主動回應了, 不過詞彙同對答可以再加強; 寫字方面老師大讚哲哲進步了, 這方面我也大表認同, 裝字型及力度方面比起以往掌握得好, 寫上來的速度快了, 我相信日子有功加上哲哲寫得多自信心加強的緣故

談到我關注既人際關係, 老師說哲哲主動了, 開始學懂與人商討, 沒以前那麼衝動, 和同學相處愉快呢~



是日當值做禮貌小天使, 做了三年, 哲哲習慣繫上配帶站崗的時候就要落力講早晨打招呼, 即使面對陌生人也較之前寬容. 望望下, 條校褲由及膝褲變超熱褲, 哲哲在這學校渡過的日子長高了不少~




由k1期待到k3, 只有k3的哥哥姐姐才有的西餐禮儀聚餐呢~

呢日哲哲自己學弄沙律菜, 老師將課室佈置西餐餐館, 讓同學們好好學習西餐餐桌禮儀, 有些同學隆重其事, 真係著恤衫打bow-tie, 好有型架!


哲哲最喜歡上運動堂, 睇下跳得幾高!


一月之星, 學校準備了壽包, 哲哲請了要好的朋友一起合照, 個樣好得戚咁!


新年到, 這年哲哲學習如何割水仙球, 好專心一瓣一瓣咁割開, 拿回家那天更教我如何打理水仙至開花


差點忘了說, 家長日完了後, 學校有個新春水墨畫義賣, 個個同學畫既都好唔同好有自己風格, 正當我好奇哲哲畫什麼時, 越望就越覺得哲哲幅大作咁似van gogh既scream既? 哈哈哈


仲有幾個月就畢業啦! 哲哲要好好珍惜幼稚園雞的日子, 有得玩好盡情玩lu~

沒有留言:

張貼留言