2010年12月2日 星期四

最愛爸爸買的遙控車

哲爸曾說過: 邊有細路會唔鐘意遙控車架?

事實如此, 每次經過樓下小公園, 總會見到小男孩拿著遙控車玩, 哲哲見到總是很羨慕追著跑. 仲夏的時候, 我們知道哲哲喜歡遙控車, 於是和哲哲協議, 如果能夠成功戒片片的話, 爸爸就會送架遙控車作獎勵

哲哲固然很想要, 也許時機未成熟, 戒片一事至今對哲哲來說依然未有十足把握, 進展反反覆覆之下哲哲都知道自己賴尿就沒有遙控車

兩星期前到商場閒逛, 本來像平時和哲哲看下摸下玩具就走, 豈料有人經過「男孩子天地」, 花多眼亂又抵受不住誘惑, 自動說「不如買架遙控車比哲哲玩囉」, 理由是我們一向孤寒, 很少買玩具給哲哲喎 (我覺得係某人覺得架車型, 又想玩, 所以拉個仔落水, 美其名送比哲哲其實係自己想玩)

都不記得最後用什麼藉口來獎勵哲哲, 只記得叫哲哲估下爸爸買了什麼時, 哲哲很醒目就估中了 XDDD


起初哲哲真的不太明白遙控車, 只懂操作向前而不知道推後架車一樣可以後退, 有時又忍不住當巴士玩用手推來推去. 不過「玩」對小孩子來說是不需要學習的, 很快哲哲就掌握了

往後幾天一起床, 一放學就第一時間玩遙控車, 見哲哲這樣喜歡於是放學後見天未暗就到樓下的公園玩車, 公園地方比屋企大, 哲哲玩上來很高興, 還惹來許多小男孩羨慕的目光


「媽咪, 我想同架遙控車影相丫」

好幾次因為架遙控車而發生了小插曲/小趣事:

哲哲玩車途中, 有位哥哥很好奇, 二話不說一手搶了哲哲的遙控車叫哲哲去斜路果邊玩, 哲哲不知內情, 一見哥哥搶了就怨豬頭向我說: 「架車係我架, 佢搶左我架車呀」後來哥哥還回遙控車, 我向哲哲解釋哥哥一定是太喜歡哲哲的車好靚, 一時忘形才會這樣, 豈料哲哲話: 「唔靚呀, 架車唔靚呀, 佢唔準搶呀」

(傻到以為架車唔靚就唔會搶咩...)
****************************************************
有次哲哲正在玩車時, 剛好有位短頭髮的女士走過, 我叫哲哲要小心不要將遙控車撞到姨姨, 哲哲望了女士背影一眼就說: 「果個唔係姨姨, 係叔叔丫」當我重申果一位是姨姨來的, 哲哲堅持大大聲說: 「都話果個唔係姨姨, 係叔叔囉!」那位女士即回頭向哲哲微笑, 而我則非常不好意思...

(哲哲, 誰教你超短髮中性裝就是叔叔呀?)
****************************************************
在空地玩厭, 想轉到滑梯附近玩, 我叫哲哲不好因為滑梯很多小朋友上上落落, 會不留意腳下有遙控車, 很危險. 不過哲哲想了個方法, 雙手高舉遙控車邊跑向小朋友堆說: 「小心睇住我架林寶堅尼, 唔好踩到呀~~」

(哲哲, 有誰玩上來會小心車速那麼急的遙控車呀, 想小心也小心不來啦!)

沒有留言:

張貼留言