2010年12月3日 星期五

警察故事

哲哲最近喜歡打電話比姨姨朋友們傾計, 為免哲哲亂打電話騷擾別人, 我們都會鎖鍵盤不讓哲哲亂打

有好幾次哲哲亂打打到999之後覺得好好玩 (雖然上鎖了但緊急電話是任何情況都能打得通的), 我們就更小心的向哲哲解說: 999是接通到差館, 用來話比警察叔叔知有壞人, 千萬不能亂打, 否則警察叔叔見你玩電話以為你係壞人就會拉你坐牢

早兩晚, 好耐無玩過電話既哲哲不知道是有心還是無意, 竟然打通到999, 對方聲線還很響亮的說: 999報案熱線, 我和哲爸聽到後嚇得第一時間按熄個電話 (事後才擔心應該和警察解釋並道歉, 免得打通了又cut線的話, 讓警察以為我們有危險而不能通話)


也許我們的反應令哲哲很害怕, 第一時間爬上我大脾攬到我好實, 起初以為哲哲怕比我地責罵, 後來聽真點, 再看哲哲的表情才知道哲哲是真的以為警察叔叔上黎拉佢坐牢玩電話, 以後見唔到爸爸媽咪, 無玩具玩, 無得去公園, 咩都無...

雖然有點無良, 果一剎見到哲哲的反應有點好笑, 不過為求逼真, 哲爸再嚇多兩嚇哲哲, 哲哲說不如熄左個電話就搵唔到黎 (應該說是傻定醒?!)

後來哲爸假裝打回999叫警察不要來, 下次不會了, 哲哲才停止哭, 不過依然很驚要我抱到實一實, 自從之後...哲哲就成日(提高聲線)講: 千祈唔好打999丫~

沒有留言:

張貼留言