2009年9月28日 星期一

價值 $1,670的魚骨

絕對無睇錯
唔係鯊魚骨
只係普通一條魚骨價值 $1,670!
昨日上了真姨家吃午飯
真姨知道哲哲鐘意食麵於是炒了烏冬又煲了魚粥比哲哲
魚粥拆晒骨
一路哲哲都食得好開心
食到最後一啖哲哲突然有異
邊哭邊用手掩實個鼻同右耳
搓到隻耳仔紅晒都仲要搓
媽媽既直覺話我知哲哲有點不妥但又唔知咩事
明明之前過目好每一啖都無魚骨先比哲哲食
起初真姨以為哲哲扭眼訓所以咁
但日日夜夜對住哲哲既我點會唔知扭眼訓係點樣?
越諗越唔對路
雖然最後果啖粥已經變水仲稀到透明
不過哲哲太心急我未有機會望真就吞左落口
會唔會就係最尾果啖出事? 
雖然哲哲不是極大既反應
不過我覺得事不簡單決定即時同哲哲去急症室
為怕去威爾斯多人等得耐
決定飛的去最近既仁安睇急症
一輪登記功夫之後
分流站既姑娘見哲哲時不時就掩口掩耳哭決定盡快給哲哲見醫生
醫生檢查後果然看到哲哲的喉嚨有根刺
不過位置很深
檢查時哲哲不停掙扎反抗
普通噴口部麻醉對哲哲來說不管用
醫生建議可以嘗試就咁從口中拔走
不過哲哲不停掙扎醫生看不清也落不了手
怕儀器會弄傷哲哲喉嚨會發炎
另一方法是即日安排入院做全身麻醉
訓左覺既哲哲自然不會掙扎
我想...全身麻醉對咁細既小朋友點都有點影響吧
不假思考決定請醫生先試試拔走
不行的話唔食全餐唔入院都唔得
又等了一會醫生姑娘帶到我們到診後室坐
哲哲一見咁多醫生姑娘又喊了
我坐著抱哲哲, 用手按實哲哲雙手, 交叉腳夾實哲哲對腳
一位姑娘按實哲哲雙肩
另一位姑娘掩住哲哲個鼻同撐大佢個口等佢抖唔到氣迫住張開口
頭兩次哲哲因為反胃嘔黃膽水所以醫生落唔到手
幸好醫生年輕眼明手快
一有機會襯哲哲張大口正要反胃時
伸支鉗仔拔走根刺
乾淨俐落
好險啊...(那時我手心出汗, 擔心哲哲真的要入院)
好在當時無聽真姨講食啖飯比哲哲食下提子仔分散佢注意力
或者會吞返出黎
否則一條斷了變兩條
打散左或者越插越入就仲難搞
望望醫生手中魚骨
足足 1cm長!
難為哲哲咁忍得痛無話激烈發脾氣
我這個媽媽真粗心大意
湊左哲哲兩個月未夠
大半年無病過既哲哲就病足一星期
仲要哲哲受魚骨之苦 (希望哲哲唔好怕左唔敢食魚啦...)
教哲哲識講幾多野識做 d咩又有咩用
花錢事少
要哲哲身體受無妄之災我點對得住信任我既哲哲同哲爸?
兩位大人
我知錯啦!!!
對唔住呀!!!


無得 claim保險, 亦唔會要哲爸找數, 我要好好記住呢個沉重而昂貴既教訓!

沒有留言:

張貼留言