2009年9月6日 星期日

和 joanna飯聚 @cwb清亭。燕萍

黎到數碼港當然要去 gp找一找好友 joanna
入面 d職員看著我由我剛結婚到個仔識行識走感到不可思議 (光陰似箭吧)
對上那次 joanna見哲哲都是上年6月的事
只怪 joanna生意太好太忙
很難夾時間見面吧
等 joanna收工後就到了 cwb吃越南菜  
很久沒有吃清亭
水準依然而且還見到那位做了好耐既哥哥仔
呢位哥哥仔由我同哲爸好多年前拍拖到依家仔都生埋都仲做緊
真係好好奇想問問佢係打工定係太子爺~



記得上年哲哲剛出牙又處於認人的階段, 見人就發脾氣同喊, 成晚餐飯都食得好辛苦, 連影張相都難過人 (睇返舊照哲哲好似好肥好大隻咁, 其實得個殼, 呃晒, 嘻嘻)


雖然依家都仲係唔多鐘意望鏡頭影相亦坐唔定, 不過我同哲爸都略略掌握到一招半式去呃哲哲望鏡頭~


呢晚哲哲心情大好, 很少尖叫發脾氣, 亦難得主動逗少見生面口既 joanna玩. 近期教緊哲哲 123後笑呢個動作, 不過哲哲既笑容太燦爛, 教極都仲係醜樣仔既笑容., 查實我懷疑由哲爸去教哲哲美麗的微笑係好錯, 因為哲爸笑上來根本就見唔到眼耳口鼻亦唔美麗...錯錯錯錯錯!!!!!

沒有留言:

張貼留言