2009年9月9日 星期三

哲哲 salon剪髮記

踏入第二十個月大的哲哲
今早來了個新挑戰 - 出外剪頭髮


一路以來哲哲以多變另類髮型見稱
超級撒亞人, 狼人, 火雲邪神, 閃僕, 磨菇小姐, 李小龍...等等造型多不勝數
其實都唔想搞到哲哲個頭咁
無奈哲哲不喜歡人掂佢搞佢
唔拖到最後一刻我地都唔想出手
經白雪介紹幫佢同 anson剪開果位型男師傅剪得好而且好快手
由於哲爸信唔過出面既 salon師傅怕佢地無經驗剪傷哲哲
加上我地既手勢就真係...剪牛雜豬大腸咁款
所以決定約型男 eric幫哲哲剪頭髮


出發前影低哲哲剪髮前個樣, 仲好得戚好好笑容扮神探伽俐略

起初哲哲都無異樣
只是有點好奇 salon周圍環境
叫哲哲著袍時
哲哲慣牌唔鐘意有衫以外既野束縛住佢所以唔肯著
咁 eric唯有手起刀落快剪
剪到越來越多頭髮碎跌落哲哲個身同頸時開始驚同狂喊
繼而周身狂扭不停 fing頭
三個人同時制伏哲哲都搞唔掂
(eric剪, 我抱兼襟住哲哲個頭同下巴, 另一個 assistant襟實哲哲雙手同肩頭)
原先都剪得好好睇, 有 layer
不過好勉強剪完一邊之後發覺唔可以繼續落去
eric就提議剃頭
因為剪唔好之餘亦唔想哲哲喊得太厲害


去到最後我用晒所有力去制止哲哲彈來彈去, 好倦, 索性放哲哲落櫈, 也許哲哲又怕又喊到倦, 都無力再反抗, 只係不停叫 "媽媽, 媽媽", 手指指要我救佢, 真係陰公豬 (去到中段最激時其實都好想影張相, 不過真係無手, 招架唔住...)
剃頭前
哲哲喊得太厲害
突然嗆住道氣出唔到聲
之後就見佢反胃嘔左一堆黃膽水出黎
個口可能喊到收唔到聲又周圍扭
唔小心撞到我或咬損條脷
邊滲住血邊流眼淚鼻涕
見到哲哲咁樣真係好心痛好心痛
哲哲喊到上氣唔接下氣
eric終於剪完
之前買落盒餅餅哲哲一直揸住但喊到無放入口
到走時都唔肯留多陣順返條氣
唯有急急腳離開 salon
走到大街哲哲才安定下來讓我幫他抺抺面上的頭髮碎及飲啖水
短短數十分鐘
對我, 哲哲, eric, 甚至整間 salon既師傅同客人都好似一個世紀咁耐...唉...
剪到嘔, 剪到見血
換來的是一個清新型男造型



eric臨陣變卦幫哲哲剃短兩側, 但保留前額 d陰可以整鬆或 gel起. 髮型改變了的哲哲樣子也不同了, 不再狼人不再李小龍不再磨菇, 不得不佩服 eric對住咁惡搞既哲哲淡定之餘仲剪到哲爸讚不絕口. 依家出街睇怕哲哲唔會再比人叫做妹妹掛...

後記 (sep 10, 09):
幫剪短了頭髮的哲哲洗頭時簡單得多
用少好多洗頭水之餘
沖水又快又唔怕唔夠乾淨
不過似乎哲哲仍未慣自己的樣子
看到鏡中人時總是奇奇妙妙
別說哲哲
有時連我也未看慣這個樣子的哲哲~


沒有留言:

張貼留言