2009年9月6日 星期日

sunday market @cyberport

第二個連放星期六日既假期
節目繼續精彩
整個上午有人懶到出汗
被迫要改變出發時間
幸而哲哲好合作肯早點午睡
否則被某人浪費美好既假期我嬲死佢呀!



sunday market位於巴士總站天台, 場內氣氛熱鬧, 有一家大細也有情侶或一眾好友圍在一起談心, 外籍人士佔大比數, 感覺好像到了外國和周邊的家庭假日野餐般舒暢. 今日市集展出的 real animals係海龜及青蛙, 不過哲哲對所有事都很新奇, 沒有摸海龜. 市集地方其實不大, 不過有很多特色檔攤如有機食品, 服裝, 手工藝, 繪畫, 音樂, 不過統統都很貴呢~



脫去鞋子任由哲哲在草地奔跑, 當哲哲見到石級旁有很多外籍小朋友在玩水, 就心思思想落水, 其實我也帶多了一套衣服給哲哲替換, 不過哲爸說石級很窄而且很多尖石, 怕哲哲弄傷, 所以哲哲無得玩水只能在石路徘徊


其中一個角落有很多木玩具, 哲哲好正經咁逐件砌 (雖然唔夠高但都堅持坐定定專心玩) 旁邊有顏料供小朋友畫, 不過哲哲太專心玩這個木玩具, 完全無為意這個 drawing corner


哲哲專心一致引來這位外籍小朋友一起玩木玩具, 雖然語言不通, 不過哲哲和這位小朋友玩得很有默契. 當這位小朋友不懂得如何用工具去扭開木條時, 我正想叫哲爸幫幫她, 豈料這位小朋友有禮貌地回應我們說: 媽咪叫我要自己先嘗試, 因為我一定做得到. see?! 很欣賞外國家庭的教育, 教到小朋友從小就獨立堅強, 多可愛! 不像我國家長, 照顧周到, 唯恐照顧豆腐 bb做得不夠快服侍得不夠好


(左上圖) 最近哲哲學識 byebye, 這天見到個日籍小妹妹不停同佢講 byebye, 不過小妹妹唔識聽廣東話 bor, 哈哈 (左下圖) 留意這位小妹妹許久了, 畫了一幅又一幅畫, 完全沉醉於自己的畫筆世界裡 (右圖) 咁食奶法, 真係好。舒。服, 特別開胃呀!


 小休時哲哲在吃得意動物餅, 懶洋洋躺在草地上, 很舒服啊~~~



奇怪無人引哲哲但哲哲竟然望鏡頭? 因為我地較左 timer自拍, 閃燈一路的眨, 眨到哲哲好奇眼定定, 係就係有點呆, 不過總好過唔望鏡頭咁掃興吖~
山長水遠入到黎仲要比入場費
不過都是值得的
能夠感受到外國家庭假日悠閒的消遣模式
(親眼看到黑人的小朋友玩泥玩到周身濕晒, 個媽媽都當等閒事; 見到 d外籍小朋友除淨條片片在草地上爬來爬去曬太陽, 咁既情景在香港普通既公園根本唔會見到)
有機會一定要再來

p.s. 想了解這個 sunday market多一點可點選 這裡 (source: openair hk)

沒有留言:

張貼留言