2009年9月20日 星期日

玥玥兩歲生日派對 @麥當當

玥玥兩歲生日
如哥哥皓皓兩歲生日一樣到麥當當搞生日會 
在此先祝一句: 玥玥生日快樂, 祝身體健康要乖乖聽爸媽話喔~


好辛苦先拉到小主角玥玥同我影張相, 雖然哲哲同玥玥沒有望鏡頭, 但沒有走開, 算是影到了吧


切蛋糕時, 蛋糕係一個 hello kitty來的! 好可愛呀, 果然 hello kitty係女仔既恩物, 玥玥同另外個小女孩望到實一實 (其實哲哲成場都係咁望住個蛋糕, even切開左分緊蛋糕都仲望住)


珍姐一家合照, 不過皓皓好似嬲爆爆咁樣既? 事後聽哲爸講好似蘭姑姐整嬲皓皓, 真係無陰公呀 


咁開心既場面緊係要逐一影張相啦, 不過姑丈同珍姐人緣好夠面子, 太多親朋好友未能逐一拍照, 而且時間好似好緊迫咁, 未 warm up夠就完場了

其實呢一日哲哲狀態真的不好, 病了鼻水流得厲害, 吃了藥想訓覺又無得訓, 去到擠滿人又吵的地方對哲哲來說本來是大忌. 去到場不久就遇到很多熱情的親戚, 怎麼說好呢...哲哲的性格 (現在應該說是感覺統合的問題) 根本就不喜歡人摸佢掂佢, 還要是較為少見的人, 即使親如我和哲爸, 很多時哲哲都不喜歡我們搞他的, 偏偏這一天不同的親友總要逗弄著哲哲, 一次兩次, 雖然知道他們不是有心的, 也不知道哲哲的性格情況, 或許他們見到哲哲既反應會很無趣, 更可能覺得我唔識教個仔咩叫禮貌, 但哲哲不想, 我也不想這樣的, 弄得哲哲這一天歇斯底里爆喊到吹鼻水波波, 除我以外什麼人也不要, 連哲爸麻麻也沒有辦法, 唉...癲成咁死扯住我不放, 自然我都無啖好食, 旁人唔知以為我少帶哲哲見人怕生保又以為我縱佢, 啞子食黃蓮, 又氣又累的我都無晒心情也懶得回應

沒有留言:

張貼留言