2009年9月27日 星期日

靚仔證件相一 take過!

遲遲沒有帶哲哲去影證件/學生相
一黎因為不敢帶哲哲出街剪個靚髮
自己操刀又剪到哲哲髮型怪怪唔見得人
其次哲哲坐唔定又唔望鏡頭
一個人帶佢影相好困難
到剪好頭髮哲哲病左精神唔好
尋日哲哲終於病癒, 哲爸又放假
於是第一時間帶哲哲去影 
為了第一次成功影張靚相
我地都做左點事前功夫
在哲哲訓醒最精神既時候 (大約 10-11:30a.m.)同佢落街食個靚早餐
食完早餐又同佢去新港城個鐘樓睇佢最愛既轉轉
一路上都投哲哲所好, 好順利~
去到海柏中銀銀行對面間相鋪 
入到去哲哲都無平時既唔自在
唔洗抱唔洗痴住我望好耐就已經可以自己坐上張櫈度
坐得直直等影相
(之前真係有點擔心佢一緊張谷紅隻眼, 就影相唔靚啦)
出奇地, 唔洗我禁住哲哲, 又唔洗哲爸在對面整古做怪
單靠攝影師整怪聲就引到哲哲坐定定影相
雖然有時都沒有望鏡頭
不過無話唔肯坐要起身走人真係萬幸
學師傅講, 同小朋友影證件相最緊要快手
最緊要信佢影得掂
父母在旁整古做怪反而分散左小朋友注意力仲影得唔好
(呢間老鋪既服務其實麻麻, 上上下下職員都好高傲無咩禮貌, 不過哲哲覺得自在又影得好, 做父母唯有受下氣)
話咁快就影左十零張比我地揀
有好多都係好選擇
不過時間太趕
好似影結婚相揀相咁不停比人 push
都無得慢慢細心欣賞下


有好多張都影得唔錯, 上圖其實都係 final 2心水, 雖然哲哲有笑但笑到見下排牙唔見上排, 好似怪怪咁, 而且我見慣哲哲既笑容, 覺得呢張相笑得不夠自然, 所以最後都無選擇到. 下圖哲哲好搞笑, 好似問緊: yo, what'ssss upppp??!! (其實好想影多幾張相, 不過得部大機又好似好誇張咁, 而且怕對方唔鐘意, 唔敢...)


最後選左呢張, 正正經經, 件衫又夠鮮色夠醒神, 都唔錯啦~
$65半打, $75一打
1小時有取包 cd相底
其實都算貴 (不過附近仲有間好出名仲貴, 成 $200/12張!)
但自己影唔掂唯有搏一搏出去影
好在哲哲出奇地合作, 叻仔
睇黎可以試下挑戰同哲哲去 studio影相啦!

沒有留言:

張貼留言