2009年9月22日 星期二

emily & nei wedding banquet @taikoo maxim's

上星期日晚去了 emily同 nei既婚宴
先祝 emily同 nei白頭到老, 最緊要係連生貴子呀~
好開心 emily同 nei結束 7年愛情長跑
踏入人生既另一階段
緣來緣盡
見身邊好多朋友不是未有機會
就是繼續十多年的長跑不打算結婚
所以一旦聽到有喜事總會特別的替人歡喜
呢晚我同哲爸都好盡興
一黎見到班好友已經無顧慮咁雞啄唔斷 (唔洗煩要睇住哲哲, 呵呵)
最開心係見返平時較為少見既舊同學
完全好似以前讀書咁
全晚都無正經過, 係咁無厘頭講笑
我地果圍有兩個唔識既賓客都比我地引到笑不停口
可惜哲哲病了
果朝早 狀態又唔好
好多舊同學失望見唔到小基基一面


12年時間話長唔長話短唔短, 好在我地個個都仲 keep得咁上下~


太多賓客要同一對新人影相, 有幸比我地攝到位影到敬酒相. emily呢晚好 sharp, 選衫又選得好, 身型又夠高, 件件衫都著得勁好睇, 呢件敬酒衫係好鮮既紅色但佢 carry得好好, 只因夠白淨, 羨慕死人啦


因為未收到其他相, 手頭上只有這幾張相, 其實我想睇無厘頭果 d相囉, 好想快d收到其他相呀~~
晚宴完畢大家意猶未盡
一行八人再去天后食糖水繼續笑落去
間糖水鋪叫甜姨姨都幾好味, 價錢又唔貴
呢晚難得丟下哲哲和哲爸玩到咁夜
唔知下次到邊個會跑出再請飲呢?
希望下次可以帶埋哲哲一齊去就好了

沒有留言:

張貼留言